Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Karşılıksız sevgi

Bundan 2 sene önce işyerimde çalışırken sekreterim birinin beni görmek istediğini söyledi. İçeri almasını söyledim.24 -25 yaşlarında hanım hanımcık bir bayandı. Buyrun ne istediniz diye sordum. İş aradığını yanımda bir iş olup olmadığını sordu.Düşündüm bir an, ama iş yoktu elemanlarım tamdı.Ben de içeri telefon numarasını bırakmasını , iş olduğu zaman arıyabileceğimizi söyledim teşekkür ederek gitti.

Aradan 2 ay geçti ben o görüşmeyi unutmuştum.İşler olağan bir halde devam ediyordu.İş yerinin muhasebesine bakan nihat bey çalışanlardan birinin işi bırakmak istediğini bana bildirdi.Yerine birisinin alınması gerektiğinide söyledi.Bazı iş başvurular vardı sekreterime , başvuru yapanları görüşmek için çağırmasını söyledim.İlk gelen bir erkekti.Görüştüm, muhasebeye bakan nihat beyle beraber.Ama pek olumlu geçmedi.İkinci gelen o kızdı görünce hatırladım.Konuşması ve hareketleri düzgün biriydi.Ve temiz bakımlı giyinmişti.Dışarıda beklemesini söyledim Nihat beyde beğenmiş alalım demişti.Ortak karar neticesinde işe aldık.İsmi Ayşe'idi.

Nihat beyden çalışmaları hakkında bilgi aldım.Güzel çalışıyordu.O zaman mesele yoktu.Nihat bey 48 yaşında evli ve iki çocuklu bir arkadaştı eşide giriş katında çalışıyordu.Günler böyle geçip gidiyordu.Taki Nihat beyin eşinin ağlıyarak bana gelmesine kadar.Ne olduğunu sordum.Bana , Nihat beyin yeni işe aldığımız ayşeyle ilişkşisi olduğunu söylüyordu.Ben inanamadım.Daha birşeyler söyledi ve gitti.Şaşırmıştım.Elim ayağım birbirine dolaştı.Nihat beyi çağırdım.Sordum önce inkar etti.Ama söyledi Birgün pikniğe gittiklerini orada birbirlerine yakınlaşma olduğunu ve ondan sonraki günlerdede ilişkiye başladıklarını anlattı.Ağlıyor ve onu çok sevdiğinden bahsediyordu.Tabi yapılması gerekeni hemen yaptım.Ayşe hanımı işten çıkarttım.Nihgat bey ondan sonra işe geç gelmeye ve işi savsaklamaya başladı.Bu gelişmelerin olagan sonucu olarak onuda işten çıkarttım.

Sonradan duydum.Eşinden ayrılmış.Ayşede ondan ayrılmış.Ve başka biriyle evlenmiş.Nihat beyde herşeyini kaybetmiş bir halde hala ortalıklarda dolaşıyor.
 
Toplam blog
: 9
: 1395
Kayıt tarihi
: 08.07.08
 
 

1975 Doğumluyum . İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili Edebiyatı ve Gazetecilik Y.O okudum. Ulusal ..