Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Kıskanç sevgili

Bu anlatacığım hikaye aynı şekilde başımdan geçmiştir. Okuyanlar ders alsınlar ve sevdiği erkeklere iyi davransınlar ve inansınlar.

Ben oldukca bakımlı ve gösterişli biriyim. Boyun 180 ve kilomda 70. Ve takdir edilirki kız arkadaş bulmamda zor olmuyordu. Bir kız arkadaşım vardı ama ileriye dönük bir arkadaşlığımız yoktu. Lise sondaydım. Tatile çanakkaleye gittim. Sabah kuş sesleriyle uyandım annem kahvaltıyı hazırlamış beni kaldırmak için odama gelmişti. Bende kalktım giyindim ve kahvaltıya indim. Bizim yazlıgın yanındaki yazlık boştu. Yazları orasını kiraya verirlerdi. Bizim yazlıktan bakımsız ve çatısının bazı yerlerinin kiremitleri kalkmış yağmur yagdığında su akıtıyordu. Hiç unutmam temmuzun 15 iydi. Bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyordu. Boş olan yazlığın önünde bir arabanın durduğunu gördüm. İçimden birileri indi koşarak karşıki yazlığın içine girdiler. Bende kahvaltı masasına oturdum. Kahvaltımıza başlamıştıkki kapı çaldı. Ben kalktım kapıya dogru yürüdüm ve kapıyı açtım. Karşımda muhteşem bir kız duruyordu muhteşemde demek yetmez harika biriydi. Gözleri yemyeşildi. Bende mavi gözlüyüm ve gözlerimle övünürdüm ama o gözleri görünce kendimden geçtim. Bir an öylece kaldım kızın sesiyle kendime geldim. Bana su kovası olup olmadığını sordu. Bende banyodan ne kadar kova varsa aldım geldim. Ve kıza verdim. Sonra kahvaltı masasına oturdum ama bir lokma dahi yiyemedim. Öğleden sonra ailesiyle tekrar bize geldiler. Tanıştık. Bir kız kardeşi daha vardı. Kız kardeşinin lüle lüle saçları ve temiz giysisiyle tam bir yaramaz çocuk edası vardı. Akşam geç vakitlere kadar oturduk. Ertesi gün için sözleştik. Ertesi gün erken kalktım. Traşımı oldum en güzel kokularımdan birini sürdüm ve Şebnemi görmeye artık hazırdım. Zil çaldı koşarak gittim annesi gelmişti hazırız hadi dedi. Bizde hazırlanmıştık onlar kendi arabalarına bizde kendi arabamıza bindik sakin bir yer olan bir yere gittik.

Anne babalarımız konuşurken Şebneme hadi bizde denize girelim dedim. Annesinden izin alarak, kardeşi ben ve Şebnem kumsala indik. Orada denize girdik ben Şebnemin benden etkilendiğini farkettim ben ondan ilk gördüğümde etkilenmiştim zaten. Laf lafı aştı kız arkadaşım var mı yok mu konuşmasına geldi. Bana evet var ama ciddi ve ileriye dönük olmadığını söyledim. Söylememle benle konuşmayı kesti ben ne olduğunu anlamamıştım. Ne oldu dedim buna bile cevap vermedi. Bişey anlamamıştım. O gün hiç benle konuşmadı. Ertesi gün biz ailece aynı yere gittik biraz sonra Şebnemde ailesiyle geldi. Kardeşiyle kumsala indiler. Benden üç metre uzağa havlusunu serdi ve oraya yattı. Ben ne olduğunu sordum bana yine cevap vermedi. Ben çok üsteledim. Sonra dediki "Ben kız arkadaşı olan biriyle konuşmam" Şaşırmıştım neden diye sordum "Senin kız arkadaşın varmış zaten" dedi. Bende dedim ki sana çıkma teklif etmedim ki bana neden böyle davranıyorsun. O da "Ben biliyorum bana bakışlarından teklif edeceğini anladım" dedi. Bende sana teklif edeceğim zaman bil ki hayatımda kimse olmayacak dedim. Ben öyle diyince gülümsedi. Ben cep telefonumu elime aldım. Kız arkadaşımın numarasını buldum ve aradım. Şebnemin yanında konuştum ve dedim ki ben aradığımı buldum o yüzden artık seninle görüşemem zaten seninle ilerisi için bişey konuşmadık bunu sende biliyorsun dedim ve kapattım. Ondan sonra şebnem'e benimle çıkarmısın artık hayatımda kimse yok dedim dedim. Ama arada görüştüğüm birileri daha vardı. Onu söylerken bunları unutmuştum. Şebnem söylediklerimi dinledi. Ve bana tamam servet kabul ediyorum dedi.

Bir ay boyunca çok güzel günlerimiz oldu. Tatil bitmişti. Artık ayrılma vakti geldi. Onlar Ankara'ya bizde memleketimiz Bolu'ya döndük. Telefon görüşmelerimiz başladı. Beni aradığında telefonum meşgulse demediğini bırakmıyordu. Anlatıyordum arkadaşlarım diyordum ama anlamıyor beni devamlı üzüyordu. Birgün bende onun telefonunu meşgul yakaladım. Tabi sordum, kimdi diye. Arkadaşımla senden konuşuyordum seni anlatıyordum dedi aslında hoşuma da gitmedi değil. Bir gün Bolu'da şebeke yoktu. Beni tam 126 kere aramış. Hat gelince gelen mesajdan anladım. Bana kiminleydin diye sordu. Anlatamadım, şebeke olmadığını bana inanmadı. Ondan sonra iki gün telefonu kapalı kaldı. Sonunda açık yakaladım, telefonunu ve neden kapattığını sordum seninle görüşmek istemiyorum dedi. Bende sen bilirsin dedim ve bitti.

Kıskançlık yerine göre güzeldir nedeni ise bazı kişilere bazı şeyleri anlatır. Ama aşırısı insanın hayatını etkiler. Karşınızdakini zor durumda bırakır. Siz siz olun kıskançlık yaparken aşırıya kaçmayın çok sevdiğiniz birini kaybedersiniz. Benden söylemesi.

 
Toplam blog
: 9
: 1395
Kayıt tarihi
: 08.07.08
 
 

1975 Doğumluyum . İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili Edebiyatı ve Gazetecilik Y.O okudum. Ulusal ..