Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '08

 
Kategori
Gelenekler
 

Kategorileri geziyordum MB'da...

Kategorileri geziyordum MB'da...
 

Resim : gizliilimler.tr.gg


Kategorileri geziyordum MB'da...
Gözüme hemen inançlar kategorisi takıldı ve bir şeyler yazmak istedim. İnançlar, inanışlar...
Ve yıllar önce traji-komik bir olay yaşadım, bunu da sizlerle paylaşmak istedim. İnsan neye inanırsa o oluyor emin olun buna...

Hikaye benim kuzenimin bir flörtünün olması ile başlıyor. Bu arkadaşlar ilişkilerinde bir yılı devirdikten sonra (benim pastane sözü diye nitelendirdiğim cinsten) bir yüzük takıyorlar kendi aralarında. Parmaklarındaki yüzükle bir yıl daha geçiriyorlar ilişkilerinde. Bu esnada kuzenimin babası son derece karşı çıkıyor bu ilişkiye ve artık aile büyüklerine kadar sıçrıyor bu olay. Çok da tadında, formunda giden bir ilişki oysa ki diyoruz bizler ve kuzenime inanılmaz destek veriyoruz ama baba “Nuh” diyor “Peygamber” demiyor. Kuzenim de tam o babanın kızı olarak o da aynı inadı son noktaya kadar sürdürmekte kararlı gibi görünüyor.

Neyse ilişkileri öyle böyle derken 3 yılını tamamlıyor.

Yine bir gün hep beraber her zaman gitmiş olduğumuz bir cafede otururken kuzenim parmağındaki yüzükle oynuyor ve şans bu ya, o yüzüğü parmağından yere düşüyor. Birden telaşa kapılıyor. Hepimizi yerinden kaldırıyor ve ortalığı tozu dumana katar cinsten aratıyor ama maalesef ki yoğun çabalarımıza rağmen o yüzük bulunamıyor. Cafe görevlilerine haber bırakıyoruz ve neler neler vaat ediyoruz oradaki arkadaşlara ama nafile… Bir hafta her gün günde en az 5 kere gidip geliyoruz oraya ama yine sonuç boş…

Kuzenim bu durum karşısında artık bulunamayacağından kesin emin olunca çağırıyor erkek arkadaşını o hafta sonu aynı cafeye ve yüzüğü kaybettiği yere oturuyorlar. Çocuğa hiçbir açıklama yapmadan “bu işin uzamaması gerektiğini, zaten yüzüğü de kaybettiğini”, bunun ne anlama geldiğini de (kendi kafasında bir şeyler oluşturarak) anlatıyor arkadaşına…Ve inanılmaz büyüklükte aşk bir anda son buluyor.

Bizler şok oluyoruz tabi. Babadan başka memnun olan olmadı bu duruma. Oysa “ne güzel gidiyordu diyor şimdi nasıl bir hatadır bu?” diyor.

Eeee işte böyle; neye inanmak istersen o oluyor bu hayatta…

 
Toplam blog
: 5
: 275
Kayıt tarihi
: 05.06.08
 
 

1983 doğumlu 2 yıllık (önlisans) işletme program mezunuyum. Hala Kamu yönetimi 3. sınıf öğrencisiyim..