Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Katil, psikopat Ağca'ya medya desteğ!

Katil, psikopat Ağca'ya medya desteğ!
 

Katil şimdi peşinden koşulan adam !!!


Mehmet Ali Ağca ruh sağlığı bozuk, tehlikeli ve zavallı bir adam. Zavallı olması , zalimce canlıları katletmesini engellememiş belli ki...

İstanbul Otel Yönetimlerini gönülden kutluyorum, ne yazık ki bir Başkentli olarak aynı şeyi Ankara için söyleyemeyeceğim!

Bu adamı nasıl kabul eder, ağırlar, hizmet edersiniz? Bakın İstanbul'da hiçbir otel tarafından kabul edilmezken!

Adam tahliye edildiği gün, etrafı, gazeteciler, kameralarla kaplandı. Neden? Niçin bu küçük kertenkeleden timsah yapmaya uğraşılmakta? Adam, saçma sapan, üstelik çok kötü bir İngilizceyle dünya'ya (!) demeçler vermeye başladı, "bu yüzyıl tamamlanmayacak, sizi bitirmeye geldik" gibi garip konuşmalar yaptı!

Uç derecede akıl hastası bir adamın böylesine önemsenmesi Neden?

Bir gün için yanındakiler ile birlikte 10 milyar TL Ankara Sheraton Otel'e ödenmiş, muhteşem bir lüks, jipler , en son model arabalar...

Avukatlarından biri "ben ödedim" diyor. Peki Maliye küçük esnafın canına okuyan ağır cezalar yazarken, Sayın Bay Ağca'ya sormaz mı, nereden geliyor bu değirmenin suyu, sen nereden buldun bunca parayı?

Vatandaş ekmek savaşında, tekel işçileri açlık grevine girdi, tek istedikleri işlerini geri almak, bir işleri olsun diye, ekmeklerinin peşindeler.

Bu katil beş yıldızlı otellerde, kameralara Hollywood starları gibi poz vermekte...

Ne oluyor ? Biz ne yapıyoruz? Değerler sistemimiz tamamen çöktü, bittik mi? Lutfen söyleyin?

Ucuzluk, bayağılık, gasp, ahlaksızlık, dolandırıcılık, rüşvet, kalleşlik, beleşcilik, haysiyetsizlik artık değerlerimiz bunlar mı?

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..