Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Katya'ya Mektup

Katya'ya Mektup
 

Yansımalar Katya yansımalar...
Merhametin sahte, senin suçun değil ağlama
Masumiyetinle birlikte gömdük merhametini
Hayır canım geçmeyecek ama sen yine de ağlama
Çünkü ben görmek istemiyorum içine akıt onları,
Gözyasların gözlerinin yeşilini kahverengine boyasın
Evet anlamıyorum seni katya ama yine de seviyorum
Sen olmayanı seviyor,
Sen olmayanla sevişiyor,
Sen olmayanla konusuyor,
En kötüsü sen olmayana seni seviyorum diyorum
Varlıgını illegaleştiremediğin gİbi onları da legallestiremezsin
Tırnakların kanıyor Katya, gel boyayalım onları
Kanadıklarını görmek istemiyorum
Bir gülsen ya bana , gülüşünü göreyim
Sahte olsun mani değil
Şimdi de çıkar elbiselerini, hayır tenin kalsın
Yaralarını görmek istemiyorum
Kadınım Katya sana baska bi isim versek ya
Adın çok hüzünlü geliyor bana.
Biliyorum isyanın yakın Katya
Sen gidince farkedeceğim
Ben sen olan seni seviyorum
Ve asıl o zaman kahrolacağım
Sana asla sahip olamadıgım için
Ya sen Katya; sen bana sahipsin var olmayan kimliğinle
Var olanın beni öldürür... 

 
Toplam blog
: 4
: 576
Kayıt tarihi
: 13.03.11
 
 

Kelimeleri küstürmüş bir yazar, tek hayali 3 Mayıs'ta Kakava şenliklerine gitmek, güneş doğarken ..