Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Kavuşturan ayrılık

Kavuşturan ayrılık
 


Bir işaretti bu ayrılık, ruhumda tecelli eden

Tesiriyle kalbimi sıkıştırıp gevşeten

Kaldırıp atmak ister iken bedenimi pencereden

Bir seccade öptü alnımı, en derin nefesiylen


Her gece ağlar buldum kendimi tenhalarda

Sığınamaz oldu ruhum nice fanidarlığa

Kurudu pınarlarım kurak bir çöle döndüm

Mecnun görse dayanamaz bu Aşk’ın azabına


Müşahede güneşi doğdu sabahlarıma

Aşk, muhabbet şarabı aktı damarlarıma

Kendimden geçer iken zikrin kanatlarında

Küçücük bir damlayım ihlâs okyanusunda


Mukaddes bir güç ile huzura teslim oldum

En manidar “hürriyet” zincirine tutundum

Sükûnet ve metanetle Hak Yolu’na baş koydum

Ebedi istikamet yollarında ben, kurtuluşa soyundum.


 
Toplam blog
: 9
: 1392
Kayıt tarihi
: 30.10.07
 
 

1983 Karaman doğumluyum. Boğaziçi Üniversitesi, Uluslararası Ticaret Bölümü öğrencisiyim. Değişen dü..