Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

05 Ağustos '16

 
Kategori
Şiir
 

Kaybettin beni

Kaybettin beni
 

Savaş var, nerde? Kiminle?

Bence kendimle

Sustum, pustum desem yoktum

Dünyamda, yüreğimde, sen vardın

Aklıma düştün, tenimde yoktun

Gelip geçtin sanki yüzgörümlüğü

Belli ki ben yoktum,

Dünyan da, yüreğin de, aklın da

Biliyor musun?

Uçup giden kuş misali

Bilmem nerdesin, kiminlesin

Aç mısın? Tok musun? Sağ mısın? Ölü müsün?

Anladım kayıpsın

Geç mi? Kaldım sanmam

Sevdim dedim çaldım kapını

Bilirim sandım senin yapını

Çorak bahçemde çiçek olmuştun

Sevgiyi gülüşünde sanmıştım

Cesaret haydi dedim söyle ona

Geç olmadan yüreğinde köz olmadan

Bil ki ..! çok sevdim seni

Sevmesen de sen beni

Bil ki..! Kaybettin beni

 

Cebirin defteri  05.Ağustos.2016; Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..