Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '15

 
Kategori
Deneme
 

Kayboluş

Sıradan bir gün daha başlıyor. Her gün aynı kareler içinden farklı olanı seçmeye çalışıyorum ama bulamıyorum. Yaşamsal aktivite çemberimin çapı belirlenmiş istesemde dışına çıkamıyorum. Farkında olmadan sığ bir suda yüzmeye çalışıyorum, elimi kulaç atmak için her suya çarpışımda farklı bir sebep ilerlememi engelliyor. Sezemediğim güçler bedenimi el geçirmiş kapının eşiğinde duruyorum. Ne içerideyim ne dışarıda. Sonsuz bir girdabın tam ortasında durmuşum. Birileri itiyor bense ayağıma destek elime tutacak bir şey arıyorum. Tüm amacım bu sıradan sakil hayat döngüsünden sıyrılmak. Değişmek ama olmuyor.
Tüm gördüğüm engeller benden kaynaklı şimdi anlıyorum. Geleneklerimden ödün vermek yerine bedenimi sömürüyorum. Değişime açık olmam gerekirken, ruhuma aslayı zorla öğretmeye çalışıyorum. Sanırım ben olmayan silahşörler ile savaşıyorum. Aklımda yarattığım bedenime kazıdığım ama ruhuma inandıramadığım savaşın içinde kayboluyorum.
 
Toplam blog
: 29
: 53
Kayıt tarihi
: 02.03.15
 
 

beynimin içinde amaçsız dolaşan harfleri bir araya toparlayıp önce kelimeler haline getirmeliyim ..