Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '15

 
Kategori
Deneme
 

Kayboluyorum

Kayboluyorum
 

Ah ah şu hayatın kalabalığında gitgide kayboluyorum
Sorgusuzum artık olup biten her şeye.
Olmazlar mübah sayılıyorsa ben ne yapayım bilmem ki?
Gün deviriyorum yarına varmanın aymazlığında..
Hava ayaz
Rüzgar kar geliyor dikkat diyor!
Yerlere düşen yapraklar toprakla bir olmuşsa,
Gönül fermansız cümleler kurmuşsa
Konuşsan ne olur?
Sussan ne olur?
Yazsan ne olur ?
Benliğimizden bi haber,kin sarıyorsa her yanı
Ah desem ne olur
Of desem ne olur!
Gülsem boş
Ağlasam boş
Kayıpsa bize dair her düstur
Arasam ne olur
Aramasam ne olur
Kayboluyorum.
 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..