Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Kayi diduşuniyi*

Kayi diduşuniyi*
 

ellerinden öpüyorum anne beni affet...


iyi düşünmedim anne
hiç bir şeyim yoktu
yüreğimden başka

yoksuldum..
tedirgindim bilmiyordum..
korkmuştum anne...

ırmağın sesinden
ormanın derinliğinden
insanların çakalsı gözlerinden
ve domuzlardan...

korkuyordum anne
yanlızlıktan
aşktan
ayrılıktan

ben hiç birşey yapmadım ki anne
ancak senin kadar sevdiğim
başka bir şeydi bu
ve ancak bukadar sevebileceğim

hiç bir şeyim yoktu anne
yüreğimden başka

ah anne
sevgini anlattığın onca yılda
neden öğretmedin bana
gözlerini değil
kalbini görmelisin insanın
yüzler hep yalan söyler
toprak patikalar yılana benzer
uzar gider kıvrımları
karşı dağlara
yaslanma kızıl ağaca çabuk çürür
her acı kızılağaç gibi
kendi kendine büyür
deseydin ya

iyi düşünmedim anne
hiç bir şeyim yoktu
sevdamdan başka...

_MAVİ ÇOCUK_

 
Toplam blog
: 72
: 488
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

27 Ocak 1967 yılında Lüleburgaz'da doğdum. Çocukluğum Samsun, Keşan ve Fındıklı'da gecti.Lise mezunu..