Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Kayıp!

Kayıp!

Ben, hep buradayım. Bulunmam gereken doğruluk dairesinde! Ya Sen, neredesin!? Cevabını bir türlü öğrenip, kavrayamadığın ve hiç bilemediğin meçhul bir hayat ve kayıp bir dünyanın karanlık izinde!..

  • Ben, seni sırf kendi benliğine kavuşabilmen ve içindeki mücevheri çıkartıp bulabilmen için terkettim.

 

  • İkimizde insanız! Seni bütün kötülükle kararmış ruhuna rağmen affettim. Ancak sen! Sana, benim tarafımdan bahşedilen iyilik lütfuna hiç aldırış etmeden düşüncesiz, vicdansız, vefasız olmayı kendine layık gördün.

 

  • Bütün bu alçaklıkları yaparken de, daha önce hiç acımadan insanlığına yazık etmiş olan sen! Şimdi geldiğin yeni evrede belki eskisinden de berbat olarak, çok korkunç fena bir işi yaptın kendine.

 

  • Şöyle ki, Dünyada insan olarak yaşamak varken, bedenini çürüttün, kalbini öldürdün, ruhunu kaybettin.

 

  • Sen, çok yazıktır ki maalesef insanlığa, ihanet ettin!

 

 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..