Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

23 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Kelepçe vurdum ellerime

Kelepçe vurdum ellerime
 

Resim: Alıntı


Suçum seni sevmekse, bak ne diyeceğim sana
Bak senin için kelepçe bile vurdum ellerime
Hadi gel çıkalım dağlara kaçır beni Toros'lara
En ücra köşesine al götür, dik beni karşına
Sen emret ben itaat edeyim sana be güzelim
Aç de açayım yüreğimi Yıldız'lar şahidim olsun
Sakın arkamdan vurma tam yüreğime nişan al
Çek artık tetiği hadi durma vur nefretinle beni
Yere düşünce bedenim sakın bırakıp gitme öyle
Hani derler ya yedi canlı mısın, nesin sen böyle?
Boşalt ne kadar mermi varsa yinede üzerime
İçinde tereddüt'ün kalmasın işini sağlam yap
Bırak kalsın dokunma artık cansız bedenime
Git bir an öce uzaklaş artık durma yanımda
Korkma bırakmaz Eko sistem tenimden bir parça,
Sevmek uğruna feda olsun bedenim, o dağlarının şahinlerine.

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..