Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kelimeler tozlanmis gectigimiz bir yil icerisinde…

Kelimeler tozlanmis gectigimiz bir yil icerisinde…
 

Kalemimden cikan tum kelimeler tozlanmis gectigimiz bir yil icerisinde… Dun gibi “Kapali” tabelasini astigim gun aslinda. Gidisimin belirli bir sebebi yoktu aslinda, uzaklarda da degildim firsat buldukca yazilanlara goz attim ama yorumsuz kaldi kalemim…

Bu bir geri donus mu? –Bilmiyorum acikcasi ama tozlarini almak istedim karaladigim yazilarimin. Kucuk bir hesaplasma kendimle belki ya da gectigimiz bir yila bakabilmek kalemimin ucundan.

Eminim buralarda cok sey paylasildi, tartisildi. Kimler neler neler yasadi ve neler neler anlatti.

Ben bu surecte neler yaptim?

Isimi degistirdim mesela belki de uzaklarda kalmamin en onemli nedenlerinden biri de buydu. Adaptasyon surecinin yogunlugu, egitim yeni isin hakkini verme telasi ve sonrasinda da bilinen kosturmaca…

Hazir adimlamayi birakip kosmaya gecmisken devam etmek istedim.

Guzel Kiz’dan bahsetmistim daha once. O guzel kiz yillar sonra esim oldu uzunca bir kosturmaca sonrasinda.

Zor bi surecmis evlilik bunu da yasayarak ogrenmis oldum ne cok ayrinti varmis bir evi olusturan. Gozumuzu actigimizda kurulu bir duzene gelmis ve belki de hic sorgulamamistik ailelerimizin bize sunduklari imkanlari. Simdi ise butun ayrintilari ile tek tek ilgilenmek bir evi bastan yaratmak zorlugunun yaninda yuvani yaratmanin keyfi ile gecen kosturmacali gunler sonrasinda yillardir surdurdugun iliskini ‘evlilik’ boyutuna tasimak… Ve evliligin getirdigi bir takim yeni sorumluluklari keyifli hale getirme cabasi…

Son bir yil icerisinde hayatima dair iki onemli gelisme olmus iki onemli adim. Ulkemde neler olmustu oysa ki buralarda neler tartisilmisti o surecte ben kendi yogunlugum icerisinde kendi onceliklerime kanalize olmusken…

Zor gecen son iki uc haftanin ardindan Cuma aksami kendimi evime atmis ve hafta sonu ofise gitmek zorunda olmamanin luksunu yasarken bu seferde Guzel kiz sehir disinda bir toplantiya gitmis bana da kalemimi elime alip biraz karalamak dusmus…

Evin icindeki sessizlik Guzel Kiz’in hayatimin ne kadar onemli bir parcasi oldugu gerceginin bir kez daha altini cizdi…

Sevgiler,

Volkan

 
Toplam blog
: 41
: 1436
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

27 yıl geçmiş ilk günden bu yana... Okullar okunmuş, MBA'ler yapılmış, Amerikalara gidilmiş, hayat h..