Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tembellik üzerine...

Tembellik üzerine...
 

Tembellik uzerine…

Son bir aydir calismiyorum, izin verdim kendime… Yillardir yapamadiklarimi yapmak adina.

Aslinda pek o sekilde gelismedi. Malum ‘kriz’ karsima iki secenek cikardi ve ben kimine gore kolay kimine gore zor olani sectim… Aldim haklarimi ve imzaladim cikisimi nerdeyse bir yillik kazancim her sabah kalkip butun gun beynimi yormadan hesabimda iste. Daha ne istenir ki!

Benim icin dogru karar olup olmadigini zaman gosterecek mutlaka ama simdilik yok benden iyisi...

Bekleyen kitaplarimla ilgileniyorum, filmlerim var bolca, huzurlu evimdeyim, yaz geliyor… Hatta gelmeden sezonu actim, kactik Guzel Kiz’la 19 Mayis'i da firsat bilip 4 gunlugune mavilere yesillere. Nasil iyi geldi anlatamam gerci ben zaten kosturmacadan uzak gunler geciriyorum ama muhtemelen Guzel Kiz icin daha anlamliydi bu tatil. Ben ne kadar sakin bir donem geciriyorsam o da tam tersine karinca misali calisiyor! Her sabah ise gonderiyorum onu, komik geliyor bazen ama evimizin diregi su gunlerde kendisi o nedenle tatili aslinda en cok onun icin istedim geri donus yolunda da ne kadar dinlendigini ve keyif aldigini gormus olmakta benim hediyemdi…

Sicacik bir iklimi birakip geldikten sonra da su son iki gundur havanin kapali hali ruhumu karartiyor benim hanimda sehir disina toplantiya gidince bugun bende kaldim oylece evde kitap okumak gelmiyor icimden, film izlemekte, disarida da cikip gezilecek bir hava yok derken maillerime bakiyordum yeni bir blog haberi gelmis actim okudum sonra yine ne kadar uzun zamandir yazmadigimi gorunce hadi karala Volkan dedim.

Volkan ne yazar yasadiklarini yazar yine oyle yapiyorum iste kriz ‘teget’ gectigi icin uzun zamandir yakalayamadigi firsat onune gelmis oldu ondan rahati yok ama hayat boyle de gecmeyecek elbet. Miskinlik nereye kadar biseyler bulmak lazim ama piyasanin durumu belli kimse benim gibi bir adami aramiyor bu gunlerde. Muhtemelen ozgecmisime baktiklarinda su sirkette calismis sonra ustune gitmis burda da calismis en son buraya gecmis ama ordan da cikmis ne yapmaya calisiyor acaba diyorlar muhtemelen ya da bu adami bunlar mutlu edememis biz mi edicez diyorlar! Ne derlerse desinler! Biliyorum ki ben simdiye kadar calistiklarimdan sonra elbet gonlume gore bir yer bulacagim sadece zamanini kestiremiyorum J Hayirlisi…

Zaten kafami calistirmak yerine bugunlerde spor’a da baslamisken ben bisure de kaslarimi calistirmakla ilgileniyim sonrasi nasilsa bir masanin basinda dunyayi kurtarmakla geciyor olacak!

Gunes yuzunu gostermeye basladi galiba buralarda omzuma bir sicaklik vuruyor o zaman Volkan kisa bir yuruse gider…

Sevgiler.

 
Toplam blog
: 41
: 1436
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

27 yıl geçmiş ilk günden bu yana... Okullar okunmuş, MBA'ler yapılmış, Amerikalara gidilmiş, hayat h..