Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kelimelerin sihri

Kelimelerin sihri
 

Kocaman bir pencerenin önünde, bir dağ yamacına bakarken gelen ilham perilerinin sadece o ana özgü olduğunu düşünmüştüm. O zamanlar o perilerin beni terk etmeyeceğini, yükümü bu denli hafifleteceğini henüz bilmiyordum. Kelimelerin sihrini henüz keşfetmemiştim.

ELİNDE GEMİCİ FENERLERİ İLE GELEN SEN OL BU DEFA,
BEKLEMEMELİYİM...
SEN GELİP KAPIMI ÇALMALISIN
BANA '' GEL '' DEMEK KALMALI SADECE...

Diye yazdığımda; elinde hayatımın feneriyle güzel yürekli birinin GELİP kapımı çalacağını ve benim kapıyı açtığımda dünyanın en mutlu insanı olcağımı o günlerde nasıl bilebilirdim ki...

Önemli olan sihirli kelimeleri bulmakmış. O kelimeleri doğru zamanda, doğru yerde yazabilmekmiş belkide.

Her yazdığımız - okuduğumuz, bir sihre dönüşmüyor tabiki. Bazıları insanı hayattan soyutlayıp bulutlar üzerine çıkartırken; bazıları da en derin kuyulara atmıyor mu?

Yürekten inanarak, iyi dileklerle yazdığımız tüm kelimelrin birer sihre dönüşüp bizi mutlu edeceğine inandım her zaman. Yıldızlara uzanan birer merdiven olduklarına, oradan baktığımızda herşeyi daha iyi algılayacağımıza da. Bütün iş yürekte, inanmakta.

Sihirli kelimeleri bulabilmeniz dileğiyle. Sevgiyle sağlıcakla.

 
Toplam blog
: 35
: 956
Kayıt tarihi
: 26.04.08
 
 

1976 Edirne doğumluyum. Abant İzzet Baysal Üniversitesinde ön lisans eğitimimi tamaladıktan sonra öz..