Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '18

 
Kategori
Şiir
 

Kemal Bey

Kemal Bey
 

Meslekteşım, arkadaşım, güzel yüzlüm
Bilgili, ahlaklı, dürüst, efendi, çalışkan
Yumuşak tabiatlı, üslubu tatlı bir adam
Bir dairede kesişti yolumuz, beraber çalıştık
Ağrılıydı, bir ayağı aksak, değnek kullanırdı
Dostluğumuza güvenerek sordum bir gün
'Kemal bey sen Kürt müsün?'
Sustu, cevap vermedi bana
Sormazdım aslında hiç kimseye böyle bir soru
Pişman oldum sorduğuma
Doğulu bir tipi yoktu, insan gibi bir insan
Üç sefer girmişti  müdürlük sınavına
Üçünde de kazanmıştı yazılı sınavı
Mülakatlarda kaybetti ne yazık ki
Sistem böyle ne gelir elden
Yolun açık olsun can dostum Kemal .

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..