Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '12

 
Kategori
TV Programları
 

Kemençe ile gitarın nefis uyumu – Yetenek Sizsiniz Türkiye ( 15/09/2012 ) ( Video Linki Dahil … )

Kemençe ile gitarın nefis uyumu – Yetenek Sizsiniz Türkiye ( 15/09/2012 ) ( Video Linki Dahil … )
 

Serkan Aydın ile Ali Haydar ‘ ı ilk kez dinlediğimde kafamda bir soru işareti oluştu… Ama ezgiler ilerledikçe diğer katılan yarışmacılardan son derece farklı ve özgün yönleri olduğunu fark ettim… Bazen detona oldular bazense uyumu kaçırabildiler, ama nedense bu aksaklıklar beni o kadar da rahatsız etmedi…

Ne kadar da uymuş kemençe ile gitar birbirine… Şarkılar buram buram Anadolu ve Karadeniz kokuyordu… Keyif içinde dinledim ikisini ve hiç ama hiç sıkılmadım… Neredeyse bitmesin bir daha söylesinler modundaydım…

Önlerinin açık olduğunu ve başarı içinde bir çok turu rahatlıkla geçebileceklerini düşünüyorum Serkan Aydın – Ali Haydar ikilisinin… Umarım uyumları hiç bozulmaz ve bizi her görüşümüzde şaşırtacak ve mutlu edecek bir ikili kazanmış oluruz… işte o etkileyici düet performanslarının video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

Bu da benim yazı linkim...

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..