Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '16

 
Kategori
TV Programları
 

OyunBozan’a ilk bölümden reyting şoku!

OyunBozan’a ilk bölümden reyting şoku!
 

Oyun Bozan dizisi kötü başladı!


Başrollerinde Barış Kılıç , Tuvana Turkay , Serhat Tutumluer gibi isimlerin yer aldığı oyunbozan dizisi ilk bölümü ile maalesef hayal kırıklığı yarattı ve reytinglerde ilk bölümü ile çok kötü sonuçlar aldı.

Oyunbozan ilk bölümü ile TOTAL de : 1,44 reyting ile 23. AB de : 1,49 reyting ile 19. ABC de :1,44 ile 23. Sırada yer alabildi. Dizinin Share oranları ise içler acısı  tüm ölçüm kategorilerinde 5 share bile alamamış.

Diziyi bende izledim şahsen hiç beğenmedim izlerken zaten Barış Kılıç’a anlam veremedim. Bir önceki Güllerin Savaşı dizisinde zengin ve ünlü bir doktoru canlandırıyordu. Bu yeni dizide de aynı şekilde zengin ve ünlü bir doktoru canlandırıyor. Şahsen bence büyük bir mantık hatası kendini resmen tekrar etmiş. Yani ben şahsen izlerken bu durumdan rahatsız oldum. Ayrıca dizide ritim sorunu da var ilk bölüm çok yavaş ilerledi sıkıcıydı.

Bakalım ilerleyen haftalarda neler olacak? Oyunbozan reytinglerini arttırabilecek mi ? Bu soruların cevabını bekleyip göreceğiz ama bana göre zor gibi…

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..