Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Kendi halinde

Kendi halinde
 

Yalnız


Tv deki “Az sonra” lardan kopardım hayatımı

Dizilerde aynı

“Arkası yarın”

Hatta artık “haberler” de yok

Bana da verdiler o elbiselerden

Ama hiç aynam olmadı

“Bunu giy” dediler

Benimde külahtan dondurma yediğim oldu

Çiğdem çıtlamaları

Bazen ben de kapıldım kelimelerin ışıltısına

Dünya’yı kurtaran konuşmalar yaptım

“%47 ama %47”

“Ali Kırca”

“Uğur Dündar”

“Aliye ağladı”

“Polat dövdü”

“Deniz Baykal bunu dedi”

“Tayyip Erdoğan şunu dedi”

Nasıl hayatımıza girdiler

Unuttuk, duymadık

“Kızım ne dedi”

“Sevgilim ne dedi”

“Hayat ne söyledi”

Oysa…

Yalnızdık

Kimseye “yalnızım” diyemedik

Ayna da açtık kollarımızı

Kendimize sarıldık

Sarıldık da tanıyamadık birbirimizi

Dün akşam konuştum kendimle

“Bırak bunları” dedim

“Kıyıdan renk renk deniz taşları topla”

“Kavanozda biriktir”

“Yarın sabah hava güzel”

“Denize açıl tekne ile”

“Şu an geçen yelkenlinin tam olduğu yere”

“At çapanı uzan teknenin içine”

“Deniz sallasın salıncağını”

“Teknenin yanında duran martıyla konuş”

“Bahçenin çimlerini kes”

“Doldur bardağını”

“Yak puronu”

“Otur verandaya”

“Çal en sevdiğin şarkıyı”

“Uç şimdi”

“Uç korkma”

“Göremezler onlar kanatlarını”

“Al işte bak”

“Yine gün batımı”

“Duvarda yaprak gölgelerini izle”

“Şarkı söylesin gece böcekleri”

“Kaldır kafanı yıldızlara bak”

“Kaç Ahmet mümkün olduğu kadar kaç”

Market den ekmek alacak kadar ilişki yeter

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..