Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '20

 
Kategori
Çalışma Yaşamı
 

Kendi İşimi Kendim Görmem

Ayıya sormuşlar ensen neden kalın diye kendi işimi kendim görürüm demiş.

Mantıklı bir cevap ama hayata uymuyor.

Herkes kendi işini kendi görürse işçi, esnaf, sanatkâr aç kalır.

Hepimizin eğitimi mesleği var. Çalışıp para kazanacağız. Ne iş yapacağız? Sizin işlerinizi.

Herkes kendi yapmaya kalkarsa…

Ki yapamıyor zaten, her işin kendine özgü inceliği var.

Ben de kendi işimi kendim görebilirim. Lamba takma dışında eleman çağırıyorum. Hem işlerim düzgün olur hem de insanlar çalışıp para kazanırlar.

İnsanımız işlerini ya yapmıyor duruyor ya da yapıyor olmuyor. Durumu uygun olmayanı anlarım parası olan da aynı.

“Bunu ben de yaparım, bu kadarcık şeye para mı vereyim…” tarzı yaklaşımlar… Ver ne olacak ki, kendin yapabilsen bile ver, insanlar evine ekmek götürsün.

Sonra oğlum işsiz diye ağlıyor.

Tabi işsiz olur kendi işini kendin yapıyorsun, ne iş yapacak.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..