Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

KENDİME ŞİİR

KENDİME ŞİİR
 

netten alıntı


"Bugün benim doğum günüm

Babamın gördüğü yaştayım”

*Mavi balonla uçuyor

*Neşe saçan çocuk kalbim

*Hayat yolcusuyum

* Kelebekler uçuşuyor

*Başımın üstünde

*Tanımadığım belki de

*Unuttuğum duygular

*Kaplamış yüreğimi

*Çok mutluyum.

*Ayaklarım basmıyor yere

* Sanki göklerdeyim

*Kanatsız melek mi desem,

*Yoksa bembeyaz bir martı.

* İçim içime sığmıyor.

* Başka bir heyecan sarmış

* Bedenim coşuyor.

* Minicik bir çocuk kadar

* Sevinçli, huzurluyum.

* Dualarım kabul olmuş

*Bir bir isteklerim,

*Gerçekleşiyor ne güzel.

*Umutlarım yol olmuş

*Aşıyorum tüm zorlukları.

* Başka dileklerim var elbet,

* Gerçekleşmesi için çabaladığım.

*Olsun belki bir gün, mutlaka bir gün,

* Gerçekleşecek umutluyum.

*Yaratana sığınmışım.

* Dualarımı kabul etmiş.

* İnancım var huzurluyum,

* Cesaretim var yaşıyorum.

* Cesaretim var aşka, bekliyorum!

* Cesaretim var tüm zorluklara,

* Göğüs germeye amade yüreğim.

* Ailem benimle beraber

*Seviyor, seviliyorum.

*Dostlarım var kadim,

*Arkadaşlarım var vefalı.

* Sözün kısası…

* Mutluyum her şeye rağmen.

* Umut treninde yolcuyum.

* Yeni doğmuşum yıllar önce bugün,

* Yepyeni yaşımdayım.

* Sevgi gülleri dağıtıyorum herkese,

* Umutla dolu kucağım.

* Umuda yolcuyum, umut yolcusuyum

*Doğum günümde.

* İyi ki merhaba demişim yaşama,

* İyi ki doğurmuşsun anne.

* Teşekkür ederim

meral yağcıoğlu

 
Toplam blog
: 74
: 832
Kayıt tarihi
: 26.12.06
 
 

Şiir yazmaya çalışan, müzik dinlemeyi seven, Fotoğraf çekmeyi seven, Doğayı ve içinde barındırdık..