Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Kendini Geliştirmek İsteyenlerin Evidir Beyazay

Kendini Geliştirmek İsteyenlerin Evidir Beyazay
 

salih arıkan


Sınırsız internet bilgisayar laboratuarı 6 Gün Öğlen yemeği sıcak bir ortam. Merkezi bir yer. Bina kendimizin. İstediğimiz faaliyetleri istediğimiz zamanda yaparız. Belki biraz içeride sorarım size kaç derneğin yeri var. Birçok genel merkez bile kirada.

Bizim asıl sorunumuz insanlar bireyselcilikten kurtulamıyor. Ve toplu halde bir şey yapmak istemiyor. İnternet var. İnsanlar telefonlarını elinden bırakmıyor. Çocuk WHATSAPTAN Annesine yazıyor yemek istiyor. Bu kadar toplumsal ilişkilerin zayıfladığı bir dönemde nasıl toplumsal faaliyet yapacağız sivil toplumu nasıl geliştireceğiz.

Şikâyet etmek değil çözüm üretmek gerekiyor. Biz mail gurupları sosyal medya ve farklı İnternet portallarıylada bu işin içindeyiz gelişen ve değişen şartlara ayak uydurmaya çalışıyoruz.

Bu girizgâh dan sonra. Her hafta Cumartesi günleri Saat 13.00’da Dernekçilik Eğitimi yapacaktık. Ama bu arada da. Mail yâda telefon yoluyla kayıt olunmasını istedik. Niçin çünkü uzman planlamalarını yapmak için. Ben bir uzman çağırırım. Sonrada üç beş kişi gelirse ayıp olur ne yapacağız her Cumartesi ben yine BİRDE Dernekteyim gelen arkadaşlarla konuşuruz. Birbirimizi tanımaya anlamaya çalışırız.

Bildiğiniz gibi Genel kurula bir iki ay kala bir takım arkadaşlarımız önce derneğe üye olmaya sonrada yönetici olmaya niyetliler. Olabilir mi tabiî ki olabilir. Ama biz onları tanımamız gerekir ki önce üye olarak kaydedebilelim. Sonra da Genel kurul olarak oy verelim ha Genel kurul şunu diyebilir. Bazı arkadaşlarımda diyor bazı arkadaşlarda ben bu kişileri tanımıyorum deyip oyuvermeyebilir o zaman da biz hiç bir şey diyemeyiz ben iletişim kapılarını açık tutmaktan yanayım.  Hakkımızda hayırlısı olsun.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..