Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Kendinizi Kurtarın Hüzünlerimden

Kendinizi Kurtarın Hüzünlerimden
 

hüzün


Seyrediyorum sevgili
yüreğime dikilmiş hüzün heykelini seyrediyorum
serin karanlığın içinde umutlarım taşlaşmış
soğuk mermere dokunduğum an
kendi hüzünlerimden ürperiyorum
her gün batımında
yüreğimi seyircilere açıyorum.

Gönlümün sergisinde dolanırken misafirler
elem duvarımın bir adım ötesine geçemezler
o duvar sınır, o duvar yakıcı
seyirciler tahammül edemezler
yüreğimi yakan soğuk hüznün büyüklüğünü
tahayyül edemezler.

Nereden mi biliyorum sevgili
tahayyül edemeyeceklerini
çünkü herkes ancak
kendi yüreğindeki hüznün izini bilir
o yüzden aşılamayacak o duvar
aşabilene ise içeride
yine dayanamayacağı kadar yangın var.

Süre doldu sayın kalp okuyucuları
ve hüzünlerimi ölçebildiklerini sanan
sayın rihter ölçekleri
kendi sancılı heykelciklerinize dönebilirsiniz artık
uğurluyorum sizi giremediğiniz alanımdan
ardınızdan uzatıyorum
gözlerimden akan asitlerin büyüttüğü sarkıtları.

Uğurluyorum sizi
alevler arasından bazen görebildiğiniz
buzdan gülücüklerimle uğurluyorum
iki yanımdan betonla yapıştırılmış kollarım
bu yüzden kaldıramıyorum ellerimi
ve bu yüzden sizi sabit gözlerimle
kirpiklerimi sallayarak uğurluyorum.

Kendi cehennemime kendimi katıyorum
sizi yangınlardan kurtarıyorum
sağı solu dökük buzdan bir mermer
yüreğime dikilmiş bu hüzün heykelini
çaresizce seyrediyorum
hafızama her dokunduğumda
yine acılarımın zemheri ateşinden ürperiyorum.

Kendinizi kurtarın uzaklaşarak gönlümden
çünkü ben hüzünlerimde
boğulmak üzereyim zaten.

Müjgan Akyüz/MAJ

 
Toplam blog
: 52
: 410
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Samsun doğumlu, Öğretmen Lisesi mezuniyetinden sonra mimarlık fakültesine devam ve bitiriş. Uzun sür..