Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Kentte bir yabancı

Ben bu kentte el gibiyim
Keder kırbacı sağrısında
Rüzgar yeleli taylarımın
Tek kişilik ordularım
Gergin yaylarca oklanır umarlarım.

Gerçeğim pusarık seyirdedir
Düşlerim yarin göğsündedir
Günlerim yarin koynundadır.
Sınırları yitik ülke gibiyim.

Herkesin akarsuyu alçaklarındaysa
Bilmem nerededir akarsularım?
Herkesin dağları doruklarındaysa
Ve sevdaları dağlarındaysa
Benim aşklarım zamanın buğusundadır.

Herkesin dalları meyvelerini taşır
Tarihlerinde mündemiçtir kökleri
Benim köküm yok
Buğusunda kaybolan tarihlerdeyim zamanın.

Dallarım meyvelenmez
Çiçeksizim, süzülmüş dal gibiyim
Ve bu kentte el gibiyim.
Bulvarlarına sığmaz dar gibiyim.

Alnımı okşayan akyelim yok
Herkesin lodosu var ılıman
Ben ak saçlarımda karlar taşırım.
Herkesin yareni var
Benim yarenim yok
Benim sokaklar taşır yalnızlığımı.

Herkesin çocuk yüreğinde baharın kokusu
Benim baharım yok
Hani nerede nar çiçeğim?
Herkeste yankılanır sesi gülüşlerin
Nerde benim gürültülerim?
Nerde hani gülçiçeğim?
Benim gülesim yok.

Herkes okyanusuna yetkin dolaşır
Benim dalgalarına mağlup denizlerim
Benim bu kentte güneşim yok
Haziranda benim üşür fidelerim
Haziranda benim üşür dizelerim...
 
Toplam blog
: 195
: 404
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

1956 Tunceli doğumluyum. 1975 Erzincan lisesi mezunuyum. 12 eylülün anti-demokratik uygulamaların..