Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '20

 
Kategori
Kozmetik
 

KERATİN BAKIMI

Öncelikle herkese Merhabalar,

Uzun bir aradan sonra yine Milliyet Blog ailesine geri döndüm  ilk deneme yazımı astroljiyle ilgili yazdım,

Şimdi de kendi kullanıp denemiş olduğum ( denemeden kimseye tavsiye de bulunmam ) bio keratin gold dan bahsetmek istiyorum sizlere biz kadınlar saç bakımlarımız olsun cilt ve vücut bakımlarımıza pek bi düşkünüz bu yaz keşfettiğim güzel bir ürün  özellikle kıvırcık saçlar için memnun kalacakları bir ürün bio keratin goldun reklamını yapmıyorum saçlarıma çok iyi geldiği için sizlerle paylaşmak istedim.

İlk olarak internette keratin bakımlarını araştırıken videoları izlerken denk geldim yorumları da okudum ve iyice araştırdıktan sonra netten sipariş verdim fakat fiyatı çok uygun 30 TL' den başlıyor farklı siteler de fiyatı beş veya  on Lira fark oluyor aslında başta tereddüt etmiştim bu kadar ucuz bir ürün saçlarıma zarar verir mi diye benim saçlarım kıvırcık ve zor bir saç olduğu için her ürünü kullanmıyorum kullanmam da  kıvırcık saçlılar beni çok iyi anlarlar, ürünüm iki gün içinde elime ulaştı ilk önce saçlar temiz olmalı temiz saçlara uygulanıyor, bio keratini saçlara uygularken saç diplerine sürülmüyor ve eldiven takıp sürebilirsiniz eldiven takmazsanız  hani denizde çok durur ya ellerimiz buruşur  onun gibi oluyor ama zararı yok ellere yine de en iyisi eldiven takmak, saçlarımıza sürdükten sonra iki saat kadar bekletip yıkıyoruz ve sonuç saçlarda ki kırıkları onarıyor ipek gibi yumuşacık oluyor  parlak yapıyor saçları tam da bizim istediğimiz gibi saçlara kavuşmuş oluyoruz ve ilk denemede bu şekilde sonuç alıyorsunuz ben buna mucizevi keratin diyorum benim saçlarıma abartmıyorum tarak girmezdi zor taranıyordu şimdi ise saçlarım ellerimin arasından kayıyor çok memnunum ben ve arkadaşlarıma da aldırdım bir tanesi dahi memnuniyetsizlik yaşamadı. Düz saçlılar da bu mucizevi ürünü kullanabilir ve fönde çekebilir.

Ikinci olarak Brezilya fönü de yapabilirsiniz öncelikle yine temiz saçlara keratin sürülüyor ve iyice kuruduktan sonra bir teli dahi ıslak kalmasın saçlar yanabilir fön çekerken, kuruyunca  fön makinesi veya düzleştiriciyle düz fön çekebilirsiniz ve akşamına  yine fön çekiliyor ertesi gün tekrar çekip akşama saçlarınızı yıkıyorsunuz ve sonuç mükemmel bakımlı, parlak ve  dümdüz saçlar en önemlisi de saçlarda ki kırıkları onarıp bakım yapıyor , on beş günde bir yapabilirsiniz  keratin çok hafif gözleri yakabilir fakat zarar vermiyor gözlerinizi yıkarsınız. 

Çevremde ki çoğu kişi aldı ve Allah razı olsun diyen mi ararsın  saçlarımız ana saçımız gibi oldu diyenler mi ve sizlere de tavsiye ederim .Kullanan olursa memnuniyetinizi yorum olarakta yazabilirsiniz.

Farklı konularla tekrar görüşmek üzere, sevgiyle kalın hoş kalın .

 

 
Toplam blog
: 6
: 219
Kayıt tarihi
: 14.12.20
 
 

Üniversite mezunuyum,okumayı yazmayı öğrenmeyi seven her geçen gün kendini geliştiren biriyim bulmac..