Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

KEY ödemeleri

KEY ödemeleri
 

"KEY" ödemeleri "KEYFİ" ödemeye dönüşünce, hak sahiplerine "BEKLEMEK" düştü...

Piyasalar canlansın diye maliyenin gelir kaynakları zorlanırken; hak edilmiş ödemelerin çeşitli bahanelerle geciktirilmesini kabullenemiyorum.

Emlak Konuta, ilk iki aydan sonra, altı ay gibi uzun bir süre tanındı. Belki yine uzatılacaktır. Hak sahipleri her söylenene inanırlarsa bu keyfiyet uzar gider. Ödeme konusunda karmaşık işlerin olabileceğini kabul etmek gerekir. Bu işin çabuklaştırılması isteniyorsa çözümler bulunabilir. Bazı ödemelerin ise her şeyi tamam sadece T C kimlik sorunu var. Bu kişilere ödeme yapılmamasının mantığını anlamak mümkün değil.

Şimdi biri çıkıp diyecek ki; "sen bu işlerden ne anlarsın, hesap kitap işi , uğraşıyoruz işte, bekle biraz daha. Veya biliyorsan çözüm belirt" Hemen açıklayayım:

Ödeme tablosu hazırlanmış ve yapılan dökümlere itirazı olmayan kişilerin sadece T C kimlik numaraları eksik. Şimdi cevap veriniz:

1- Konut edindirme gerekçesi ile bu paralar maaşlarımızdan kesilirken T C kimlik numarası var mıydı? Yoktu. Bizi tanıtan kurum no. niçin yeterli değil.

2- Kimlik no. elimizde bunu size ulaştıramıyoruz, Sekiz aydan sonra ulaşacak mı? Bırakalım ipe un sermeyi... Şu kimlik no. yu, ödemeyi yapan bankalara ibraz ederek, kimliğimizin onaylı fotokopisini vererek, paralarımızı alsak ne sakıncası olur.

Emlak Konuttan inandırıcı bir açıklama gelinceye kadar, benim gibi çok kişi geciktirmenin kurumu korumaya yönelik olduğunu düşünmeye devam edecektir. Hiç kimseyi haksız yere suçlamaktan keyif almam mümkün değildir ama, bu işe de akıl erdiremedim.

 
Toplam blog
: 163
: 1230
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1941 yılında Trabzon'da doğdum. 1961 Erzurum Yavuz Selim İlköğretmen Okulunu bitirdim. 1965 A..