Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '20

 
Kategori
Öykü
 

Kibir vucuda zehir döner

Benim ne renk severim sormadan hangi rengi sevdiğini söyledi ben de hangi rengi sevdiğimi söylediğim zaman kıyamet koptu çünkü söylemeye düşünmeye konuşmaya hakkım yoktu ve kendi düşüncelerin önde olmasını isterken beni. Yere çaldı çünkü benim tarafımda sadece ben olmalıydım ama onun tarafta çok olmalıydı . onun yanında boşluk olmam gerekiyordu Duyduğumda arkadaş saydığı kişiliklere beni şikayetlenmesi çok iğrenç geldi çünkü arkasında ne olduğunu gösterdiği kişi kendisiydi çünkü geride kalan bendim insanlar amaçına ulaşmak için çoğu yolları dener onun bunu yapıcağı hiç aklıma gelmezdi

 

bende boş bir kişilik yok kendi hayallerini öne çıkardı benimkileri kafaya takar gibi gösterdi

Yani herşey beraber oluçak ama onun isteği gibi oluçak adıda beraber yapmadıkmı oluçak tı Yani onu gözünde biz yapmayan sanki ben gibi duruyordu oysa kendini görmüyordu onun önceliğinin kendine ait olan düşünceler olduğunu

oysa uyumlu kişiliğim vardı neden o beni çaresiz birisi olarak görüyorduki her isteğine evet kelimesi bekliyordu ve aynı dili konuşuyorduk benim için google çevirisinde gerek yoktu Neyse belki oda böyle biliyordu başka türlüsünü algılamak zordu belkide kitaplarda anlatılan kalıplanmış hayat şekilleri cazip geliyordu

Tabiki insan ne seçerse kendisi için onu yaşar ama iki kişi olunca kişinin kendine göre seçimi bencillik tir ikimize ait düşünce diye sunduğunda sadece kendi varlığını gösteriyordu

Herkes kendi dilini, değerlerini anlayan birileri ile uğraşmak ister mutlaka. Öyle romanlarda okuyup ben ruhsal güzellikler ile ilgileniyorum demekle olmuyor, samimi ve dürüst olmak gerekir önce. Samimiyim diye gösterip solçakıp sağdan çıkmamak gerekiyor

Ben Artık kendimi kandırmak istemedim Buda kendime yaptığım kötülükler arasına giriyordu

Şimdi doğanın içinde güneyde sıçak serin sularda balık tutuyorum ....oksijen bol olan ormanda Nefesimle duruyorum küzey ve batı taraflarına yolculuklar yapıyorum yaşadığım hayat şekillerini düşünüyorum ve nefesimi düzeltiyorum sebze tohumları biriktiriyorum Komşu çiftlikte Kuluçkadan civciv çıkmasını bekliyorum küçük bir su birinkitisi yaptım iki tane beyaz ördekleri m var birisi bu sabah rahatsızdı bugün vete götürürüm her sabah kumsal yürüyüşlerimi yapıp gıdayı az tüketiyorum ormanda kısa yürüyüşler tamamlıyorum bu arada dizler çökmüş duruma geliyor faydası coronadan uzaklaşmış oluyorum hepimiz yakalanacağız bu hastalığa ama tebbirli yakalanmayı istiyorum keşke dünyada yüzde otuzun arasına girmek isterim yakanmadan yaşamak. yAŞAmAk güzel, kötülük dünyada değil insan yüreğinde Topraktan yaratıldıysak neden çiçek açmayalım

Hani böyle derler Eğer birisini sevecekse olduğu gibi sev olmasını istediğin gibi değil Sahteçilik olmasın

sonra özlüyorsun işte onunla çok şey de yaşamış olsan henüz neredeyse hiçbir şey yaşamamış da olsan bir gün önce de görsen hiç görmemiş de olsan çörekleniyor içine o melun his, yaşadıklarımı yazmak İyi geliyor kim ne derse desin imlam kötüymüş umrumda değil

Fesleğen: Bak güneşe nasıl doğup sonrada batıyor bir şeyin doğması batacağının , gelmesi de gideceğinin alametidir. Gitmeyecekmiş gibi neyi seversen, sevdiğin şeyin gidesi gelir hemen.

Birgül ekim

 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..