Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '11

     
    Kategori
    Siyaset
     

    Kılıçdaroğlu'nun liderliği tartışılmaz

    Kılıçdaroğlu'nun liderliği tartışılmaz
     

    2007 seçimlerinde yaşımdan ötürü oy kullanamadım. Ama bir sosyal demokrat olarak şunu söylemek isterim ki inanın oyum CHP'ye gitmeyecekti oyum eğer oy verebilseydim. Çünkü Sayın Baykal'ın hiçbir sol söylemi de yoktu doğru düzgün bir muhalefet anlayışı da... O günlerde iki alternatifim vardı Baykal'ın CHP'sine tercih ettiğim. O günlerde sert muhalefetiyle ses getiren Erkan Mumcu'nun ANAP'ı ve DSP. ANAP hatırlayacağınız gibi seçime girmedi DSP de CHP listelerinden girdi 2007 seçimlerine. Bu durum oy kullanamayacak olmama sevinmeme yol açmıştı. Çünkü hiçbir tercihim kalmamıştı. Tercihini o seçimlerde CHP'den yana kullanan yakın tanıdıklarım da "Ellerim titreyerek oy verdim." diyorlardı... 

    Gelelim 2009 seçim dönemine. 2008 yılı Kasım ayına. O günlerde AKP'nin ağır toplarının yolsuzluklarını ortaya çıkaran bir isim bir anda ortaya çıktı... Kemal Kılıçdaroğlu... Baykal'ın "laiklik elden gidiyor..." uslübundan çok belgelerle AKP'lilerin yolsuzluklarını halka vuran tarzıyla benim gönlümde taht kurdu... Bana küskünü olduğum CHP'yi yeniden sevdirmişti. 

    2009 seçimlerinde CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayıydı. O seçimde de oy kullanamadım. Ama bu sefer kullanmayı çok istemiştim. Gerçek bir sosyal demokrat olan Kemal Kılıçdaroğlu'na destek olabilmeyi. 

    2011 seçim dönemine gelelim şimdi. Kemal Kılıçdaroğlu, Laiklik vurgusunu hiç yapmadan Aile Sigortası, Esnafa Destek, Öğrenci Harçlarını ve YÖK'ü kaldırma, Emekliye İntibak Yasası gibi projelerle CHP'yi yeniden sosyal demokrat çizgiye çekti. Ve bir kez daha sempatimi kazandı. 

    Evet yüzde 26 benim de CHP ile ilgili beklentilerimi karşılamadı. Ama Kılıçdaroğlu'na olan inancımı da zayıflatmadı. 2007 seçimlerinde 1 puan oy artışını başarı gibi gösteren Deniz Baykal'ın Kılıçdaroğlu'na "başarısız" tanımını yapması, Saadet Partisi'nde Numan Kurtulmuş'un indirilmesine yardımcı olarak AKP'nin merkez sağda rakipsiz kalmasını sağlayan Önder Sav'ın sırf milletvekili adayı yapmadı diye Kılıçdaroğlu'na karşı imza kampanyası başlatması gerçekten tam manasıyla "hizipçilik" tir... 

    Önder Sav ve Deniz Baykal... Umarım Kılıçdaroğlu'nu indirmeye yönelik gayretleriniz başarısız olur... Çünkü CHP seçmeni partisine bir kez daha küsmek istemiyor... 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 757
    Kayıt tarihi
    : 15.06.11
     
     

    27 Aralık 1991 tarihinde Üsküdar'da doğdum. Faik Reşit Unat İ.Ö.O ve Handan Hayrettin Yelkikanat Ana..