Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '06

 
Kategori
Haber
 

Kim haklı ?

Savaş Roma'daki sonuçsuz toplantı sonrası halen bütün hızıyla devam ediyor. Her gün ölüm haberleri Lübnan'lı siviller, İsrail'li çocuklar. Bu savaş herkese zarar veriyor ama suçlu kim? Ben düşünüyorum düşünüyorum işin içinden çıkamıyorum. Düşüncelerime bir şekil veremiyorum. Acaba İsrail etrafında ki teröristleri temizlemek isterken haklı mı, peki bunu yaparken sivilleri öldürmesine hiç acımadan katliam yapmasına ne demeli, peki ya terörist örgütlerin eline geçmiş bunları besleyen Lübnan haklı mı o direkt olarak kimseye saldırmıyor sonuçta!!!

Gelelim ABD ve İran'a , biri Ortadoğuyu eline geçirip burayı arka bahçesi yapmak petrollerin kontolünü eline almak için Irak'ta binlerce kişiyi katletti şimdi de Lübnan'da ki sivillerin ölümünün arkasında ki asıl güç. Diğeri ise terörist grupların, hizbullahın arkasında ve onların baş destekçisi. Sanırım sizinde kafanız karışıyor acaba terrörist grupların temizlenmesi Türkiye açısından ilerisi için iyi mi olucak yoksa bu gruplar temizlenip burası İsrail Amerika ve Kürdistan futbol sahasınamı dönüşecek. Önümüzde ki günler bize doğruyu gösterecek sanırım ama bu ortamda en önemli söz sahibi olması gereken Türkiye politikacıların yolsuzluktan başka bir şey düşünmediği dış meselelerde aciz bir durumdadır.

Benim kafam çok karışmış durumda sizler neler düşünüyorsunuz bu savaş hakkında merak ediyorum?

 
Toplam blog
: 2
: 403
Kayıt tarihi
: 26.07.06
 
 

ST. Michel Fransız lisesinin ardından Fransa'nın Lyon şehrinde 2 senelik Administration economique..