Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Kim

Kim
 

Kolum kanadım kırık

Hayatınım kareleri dökük yıkık

Kim bu

Eline kara kalemleri alıp

Kafasına göre yazan çizen bozan

Çakılı kaldıklarımdan

Çekip alamaz olmuşum kendimi

Aldığım her nefes ezberden

Ne dünde kalabiliyorum

Ne bu günü yaşayabiliyorum

Kadehler bana sığıntı olmuş

Köşe bucaklar, ayan beyan…

Vaktiyle derlenip toparlanılanlar

Yine darma duman…

Kulaklarımda aşina sesler

Gözlerimde aşina siluetler

Düşünce yetim kayıp

Bu köhne beden

Alelade bi görüntü olmuş

Sona ermenin arifesindeyim

Noktayı koymanın tam öncesinde…

Kim bu ,

Eline kara kalemleri alıp

Kafasına göre yazan bozan

Cevabı bulmanın anlık mesafesindeyim!

 
Toplam blog
: 103
: 459
Kayıt tarihi
: 11.07.07
 
 

Hayatta bir kez gittiğinde asla geri dönmeyecek üç şey zaman, sözcükler ve fırsat hayatta hiçbirzama..