Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Kime ne?

Kime ne?
 

Kime ne?


Pür nurdum ben, karanlıkta sizlere.
Okyanuslar kaynatmıştım, bin kere,
Gitti gençlik, yorulmuşum bir kere.
Bir dereye kum olmuşum, kime ne?
Bir var idim, yok olmuşum, kime ne?
 
Rehberiydim, göremeyen gözlerin,
Kalpte kalan, söylenemez sözlerin,
Burhanıydım, çözümlenmez izlerin,
Gizemlerde kaybolmuşum, kime ne?
Bir var idim, yok olmuşum, kime ne?
 
Keder oldum, zer taç iken serlere,
Geda oldum, muhtacım bak ellere.
Ufalandım, savruldum hep yerlere,
Deryalarda yok olmuşum, kime ne?
Bir var idim, yok olmuşum, kime ne?
 
Yeşil iken yel vurdu da sarardım,
Yıkılmasam, asırlıktım, çınardım.
Tırmalardım, bu çağları aşardım,
Yarınlardan kovulmuşum, kime ne?
Bir var idim, yok olmuşum, kime ne?
 
Gezegenler, semalardan iner mi?
Şerifoğlu, püf demekle söner mi?
Bu yaşlılık, gençliğime döner mi?
Gençliğimi söndürmüşüm, kime ne?
Bir var idim, yok olmuşum, kime ne?
 
 
Toplam blog
: 2
: 74
Kayıt tarihi
: 12.03.15
 
 

1973 yılında Van'da doğdu. Van Ticaret Meslek   Lisesi, Trakya Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Mes..