Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Kimin cibilliyeti?

Mehdi’yi bekliyoruz; malum kıyamet yakın!

Gelince haber verin; unutmayalım sakın!

*

Hanım tarhana yaptı, gelince içer diye!

Ben de bir yüzük aldım; muhtereme hediye!

*

Misafir odam hazır; bakarsın bizde kalır!

Bu günahkâr kulu da, feyzinden biraz alır!

*

Çok günahlar işledim; Firavundan da kat kat!

Mehdi benim son şansım, benim için son fırsat!

*

Bunları ben mi yazdım? Aklıma şaşıyorum!

Hepsi deli divane; ben de bulaşıyorum!

*

Deli derken; hepsinin var bir gizli niyeti!

Bakın kimin tohumu, kimin cibilliyeti!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..