Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '08

 
Kategori
Türk Mutfağı
 

Kimler mi?

Kimler mi?
 

BENCE GERÇEK


Beyaz duvağımla karıştım aralarına
Bildim beyaz gördüm ;beyaziçide dışıda beyaz
Güzel boyanmış yüzler birbirinden güzel
Ya o manalı kıvrak bakışlar; hepsinden eftune
Deniz kadın içiyle sataşır , diliye meftune
Ne oldu? nasıl oldu , karışıklık kargaşalık
Hepsine düştü , garip bir sancı neden ? niçin ?
Meğer kaftanları sökülmüş görünmüş döl
Kim, kiminle barışık, kimle karışık , hengame
Yıllar yıllarıa katladı hala; O, terane.
Bende, sen de hani kim de oyun kardeşim
Çocukmuş işleri, yenik düşmüş dilleri,
Gayret dostum aslında şeker düşmanım
Ben seni işte bu yüzden unutamam niye?
Elleri ellerimde sıcak benzini çalma! Komşum.




 
Toplam blog
: 151
: 1010
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Kısaca öğretmen ve öğretenim. Yaşamayı yaşarken öğrenmeyi ilke edinmenin dustur olduğuna inananla..