Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '14

 
Kategori
Deneme
 

Kimliksizim yokluğunda

Kimliksizim yokluğunda
 

"RESİM:İNTERNETTEN ALINTI" Hasret çeken âşıkların sesi, kimsesizlerin cismiyim ben. Sensiz öksüz ve yetimim. Kimsin diye sorma bana, kimliksizim yokluğunda. Belki kederim belki hüsranım belki belki alınyazınım ama en çok da sevdayım, ferdayım, aşkım


Hasret kancasında sallanan yüreğimin üzerine biri konup diğeri kalkmakta karasineklerin. Oysa pervane misali ateşleri aşıp gelmeni beklemekteyim nicedir.  Gelmeni ve bitap düşen gönlüme şifa sunmanı.  
 
Yolunu mu kaybettin yar aşkın dolambaçlı yollarında? Dikenleri ayaklarına mı dolandı tüm kaktüslerin? Sarmaşıklar mı sardı bedenini? Nedendir, nedir aramıza giren bu engeller?
 
Sen gelmezsen… Çok yaşamam ben.  İlacım sendedir yar.
 
Vuslat şurubu Kaf Dağı’nın ötesindeymiş, az önce Anka fısıldadı kulaklarıma. Dağları del demiyorum Mecnun gibi lakin günlerim sayılı bunu biliyorum eğer göremezsem dünya gözüyle bir kez daha seni, neler olur bilemiyorum.
 
Yolculuğa çıktığın devenin adımları sarsakça. Nazlı nazlı ilerliyor bir ileri bir geri. Üstelik yolu da bilmiyor. Pusulası yanlış ki yönünü seçemiyor.
 
Gecem gündüzüme karıştı. Uykulu gözlerime bulaşan yaşların telvesinde seni görüyor naçar kalbim. Üç vakte kadar kavuşmayı muştuluyor. İnanıyorum. İnanmaktan başkası gelmiyor elimden. Yusuf’tan farkım yok ki kör kuyuların dibinde, Şemsimi beklemekteyim.
 
Of of… Dert habis bir ur misali sardı vücudumu. Damarlarımda akan kan özlem kokuyor buram buram. Her bir zerremden acılarıma karışan yeisin kızıllığı doluyor gözbebeklerimden içeriye. Hıçkırıklarını işitiyorum naçarlığımın defalarca kez. Beynimi alabora eden kesret kıvılcımların içinde gör bak nasıl da yapayalnızım.
 
Hasret çeken âşıkların sesi, kimsesizlerin cismiyim ben. Sensiz öksüz ve yetimim. Kimsin diye sorma bana, kimliksizim yokluğunda. Belki kederim belki hüsranım belki belki alınyazınım ama en çok da sevdayım, ferdayım, aşkım.
 
Ömür denilen şey göz kapatıp açmak kadar kısa lakin bekleyişin sonu yok. Benimse artık beklemeye tahammülüm yok. Zamanı olmayan bir zamanda senle vuslata ermek tek dileğim. Dualarım hep bunun için.  
 
Dayanmak imkânsız bir hale büründü bu özleyişe yar, sade bunu bil yeter bana.
 
Ve ne olur geç kalma henüz vakit varken tüm engelleri aş, barikatların cümlesini yık ve ne pahasına olursa olsun çık gel.
 
 
 
 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..