Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

10 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Kimse üstüne alınmasın

Engel denilince, akla gelmesin ayak, kol, göz, bacak,
İnsanın elinden gelmeyince hiç bir şey yapamayacak,
Sıkıntıdır yüreklerde üzüntü, keder derki bu iş olmayacak
Benim için engel budur, kimse üstüne alınmasın...

Düşünceler doğruyu bulmadan belki şaşar belki beşer,
İnsanın iç acıları, sadece düştüğü yeri kor olur deşer,
Alın yazısı dersin, sineye çekersin, herkese bir keder
Benim için engel budur, kimse üstüne alınmasın..

Ben nicelerini tanırım, eli ayağı tutanlardan öte üstün başarı,
Ben nicelerini tanırım, eli ayağı tutsa da o şaşkın bakışları,
İnsanı insan yapan kişilik, karakteri ve olgun davranışları,
Benim için engel budur, kimse üstüne alınmasın..

Ayhan derki, kimse kimseyi hiç bir zaman hor görmesin,
Dünya gelip geçici, kimse koca bir hiç için birbirini üzmesin,
El ele verelim yüreklere, yüzümüz daim olsun gülümsesin,
Benim için engel budur, kimse üstüne alınmasın.

Ayhan İÇÖZ

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..