Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '17

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Kimsenin bilmediği hayatlar

Kimsenin bilmediği hayatlar
 

Hepimizin için de hiç kimsenin bilmediği bir hayat var.Herkese karşı mutlu görünürüz,huzurlu,yüzümüzde gülümse hiç eksik olmaz. Ama içimizdeki o "yangını,mutsuzluğu,her gece yatağımıza gidip iki büklüm olup hıçkıra hıçkıra ağlarız sessizce ama kimsenin duymasını istemeyiz,susarız" işte kimse içimizdeki o hayatı bilemez
Her insanın derti vardır ama açamaz kimseye,sadece "ya sabır " deriz
Bazen isyan ettiğimizde olur niye bu benim başıma geliyor,hak edecek ne yaptım,çevrendeki insanların yaşamına bakarız kıskanırız ne güzel hayatı var mutludur şimdi deriz
Ama gerçekten mutlu mudur ? Bazen gitmek isteriz ama uzaklara hemde çok uzaklara belki orada toparlarız kendimizi,yada sokağa çıkıp ağlarız,bağırız sesimiz kısılana kadar çünkü bizim hiç bilinmeyen bir hayatlarımız var içimizde o hayatları biriktirmişizdir,yıkmaya çalışırız ama olmaz o hayat büyür büyür sonra o hayatla birlikte durur gerçek hayatlarımız
Güçlü durmaya çalış olur mu ? biliyorum zor gelecek sana ama güçlü olmaktan başka çaremiz yok. Kimse seni sevmese bile ben seni seviyorum belki senin hiç bilmediğin bir dostunumdur. belki bir kafede oturup içimizde ki o hayatları dökeriz kim bilir.

 
Toplam blog
: 5
: 518
Kayıt tarihi
: 06.09.16
 
 

Okur, yazar, söyler, bazende senin sesin olur, sevgi dolu, mutlu olmaya çalışan bi'ilginç   ..