Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '13

 
Kategori
Siyaset
 

Kimsenin hayatlarına karışmazlarmış (!)

Kimsenin hayatlarına karışmazlarmış (!)
 

Başbakan Erdoğan öyle diyor.

'Biz kimsenin hayatına karışmıyoruz' diye.

Kimsenin hayatına karışmadığını söyleyen adam ve partisi, yeni bir yasa sundu, cumhurbaşkanı tarafından da onaylandı.

Yasaya göre gece 10'dan sonra içki satılamayacak, okul ve camiilerin 100 metre yakınlarına içkili mekan açılamayacak, açık varsa kapatılacak, aynı durum küçük tekel bayiiler içinde geçerli...

Peki, bu yasa, kimsenin hayatına karıştığınızın belgesi değil mi?

Mesela ben içiyorum, gece içmek istedim, bir şişe şarap alacak bir yer bulamıyorsam, bu benim hayatımı kısıtladığınızın delili değil mi?

Ondan sonra, Türkiye'de 85 bin camii var; mesela benim şehrim Konya'da her yüz metrede bir camii var; nerede açacak adam bayiini? Dağın başına mı? Şehrin dışına mı? İçenin hayatına karıştığınızın göstergesi değil mi bu?

Bir anlamadığım da şu:

Eğlence mekanları gazinolar, pavyonlar, diskotekler, içkili restoanlar, meyhaneler de, bol bol alkol tüketiliyor; bir çoğu yalnız geceleri açık, gündüzleri kapalı. Gece ondan sonra alkol satışının yasak olması, eğlence mekanlarını etkilemeyecek mi?
Sonuçta, satın alıp içiyorsun..

-Mustafa Yıldırım - 12.06.2013

 
Toplam blog
: 480
: 715
Kayıt tarihi
: 03.11.12
 
 

Konyalıyım. Edebiyat okudum. Amatör yazar ve şairim. ..