Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Kimsin sen?

Kimsin sen?
 

Ağlıyorum sen, gülüyorum sen...
Kalkıp gidiyorum
Bulutla konuk oluyorum
Bulutun içinde sen...
***
Yağmurun gümüş kolyesinde sen,
Güneşin kokusunda...
Duvarın mavi badanasında
Bir düğme iliğinde bazen...
***
Şimdi sen, dün sen...
Akrep zehirlerken yelkovanı
Bütün zamanların
Resim çerçevesinde sen...
***
Yalnızlığın siyah pelerinini üzerime giydiren,
Ve hoyratça parçalayan pelerini
Yine sen...
***
Bir kaya parçası kadar sert,
Ve yedi renkli bir çiçeğin
En saf yaprağında,
Bir kaktüs müsün yoksa sen?
***
Gözlerimi kapayıp aradığım dünyada
Sıktığım yumruklarımın sakladığı kan denizinde
Sevgiden kaçan bir çocuğun gözlerinde sen...
***
Gördüğüm ama bulamadığım
Gözkapaklarımda biriktirdiğim sen...
Yıldızlar kadar uzak bazen,
Yumruk kadar yüreğimin içinde yine sen...
***
Bende de sen
Sende de sen...
Ama
Ama kimsin sen...?

Deniz Çelimli

 
Toplam blog
: 42
: 320
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Beni bir dağın başında kimsesiz bıraksalar, ben yine de yazardım sanırım. Doğduğumdan bu yana yaz..