Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Kırık çerçevedeyken...

Kırık çerçevedeyken...
 

internetten


Sorma neden kaçar bu gözler senden
Korkar bakmaya bilmez misin?
Anlatırsa ya her şeyi sana?
Kırık bir çerçevedesin oysa

Bakma bana yarim,
Kaçır, benden gözlerini
Gözler, ah gözler değil mi?
Beni alıp, hasretinde yok eden

Bakışların akarken, su misali kalbime
Akıntıya kapılıp, dalganda yüzüyorum
Sen derya oluyorsun, bense rotasız kaptan
Ah hayta gönül, acımıyorsun bana

Limanlar geçiyorum bir, bir
Bulamıyorum yolumu,
Hiç birine, sığınamıyorum
Anlıyorum ki, senden ötesi yok

Nedendir peki bu korku?
Bu, çaresizlik
Bu, kaçış kimden?
Sen kırık bir çerçevedeyken...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..