Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hırçın denizin asi çocuğu!!!!

http://blog.milliyet.com.tr/tutuklum_bjk

13 Temmuz '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Kırlangıç!!!

Kırlangıç!!!
 

Kirlangicin biri, bir adama asık olmus

Pencerenin onune konmus, butun cesaretini toplamis, rofleli tuylerini
kabartmis, guzel durduguna ikna olduktan sonra, kucuk sevimli gagasiyla cama
vurmus.

Tik..... Tik......Tik. ...

Adam cama bakmis. Ama iceride kendi isleriyle ugrasiyormus. .Mesgulmus!
Kimmis onu isinden alikoyan? Minik bir kirlangic!

Heyacanli kirlangic, telasini bastirmaya calisarak, deriiin bir nefes almis
sirin gagasini acmis, sozcukler dokulmeye baslamis:

-"Hey adam! Ben seni seviyorum. Nedenini nicinini sorma. Uzun zamandir seni
izliyorum.Bugun cesaret buldum konusmaya.Lutfen pencereyi ac ve beni iceri
al.Birlikte yasayalim."

Adam birden parlamis:

-"Yok daha neler? Durduk yerde sen de nerden ciktin simdi? Olmaz, alamam"

Gerekceside pek sersemceymis

-"Sen bir kussun! Hic kus, insana asIk olur mu?"

Kirlangic mahcup olmus. Basini onune egmis. Ama pes etmemis,
Bir sure sonra tekrar pencereye gelmis, gulumseyerek bir kez daha
sansini denemis:

-"Adam, adam!Hadi ac artik su pencereni. Al beni iceri! Ben sana dost
olurum. Hic canini sIkmam!"

Adam kararli, adam israrli:

-"Yok , yok ben seni iceri alamam"

Kaba bir sekilde lafi kisa kesmis.

-"Isim gucum var, git basimdan."

Aradan bir zaman gecmis, kirlangic son kez adamin penceresine gelmis:

-"Bak soguklar da basladi, usuyorum disarida. Ac su pencereyi al beni
iceri. Yoksa, sicak yerlere goc etmek zorunda kalirim. Cunku ben ancak
sicakta yasarim. Pisman olmazsin, seni eglendiririm. Birlikte yemek yeriz,
bak hem de sen de yalnizsin' yalnizligini paylasirim"

BAZILARI GERCEKLERI DUYMAYI SEVMEZMIS!

Adam bu yalnizlik meselesine icerlemis. Pek bir sinirlenmis:

-"Ben yalnizligimdan memnunum"

Kustan onu rahat birakmasini istemis. Dupeduz kovmus.

Kirlangic , son denemesinden de basarisizlikla cikinca, basini onune
egmis, cekip gitmis.

Yine aradan zaman gecmis.Adam, once dusunmus, sonra kendi kendine
itiraf etmis:

-"Hay benim akilsiz basim; Ne kadar aptallik ettim! Beklenmedik bir anda
karsima cikan bir dostluk firsatini teptim. Niye onun teklifini kabul
etmedim ki? Simdi boyle kos kos oturacagima , keyifli vakit gecirirdik
birlikte."

Pisman olmus olmasina ama is isten gecmis. Yine de kendi kendini rahatlatmayi
ihmal etmemis:

-"Sicaklar baslayinca, kirlangicim nasil olsa yine gelir. Ben de onu iceri
alir, mutlu bir hayat surerim."

Ve cok uzunca bir sure, sicaklarin gelmesini beklemis. Gozu yollardaymis.
Yaz gelmis, baska kirlangiclar gelmis.
Ama......
Onunki hic gorunmemis.
Yazin sonuna kadar penceresi acik beklemis ama bosuna.
Kirlangic yokmus!
Gelen baska kirlangiclara sormus ama goren olmamis.
Sonunda danismak ve bilgi almak icin bir bilge kisiye
gitmis. Olanlari anlatmis. Bilge kisi gozlerini adama dikmis ve demis
ki:

"KIRLANGICLARIN OMRU 6 AYDIR...."

HAYATTA BAZI FIRSATLAR VARDIR, SADECE BIR KEZ ELINIZE GECER VE

DEGERLENDIRMEZSENIZ UCUP GIDER!

HAYATTA BAZI INSANLAR VARDIR, SADECE BIR KEZ KARSINIZA CIKAR; DEGERINI

BILMEZSENIZ KACIP GIDERLER!

VE ASLA GERI DONMEZLER!

"Dikkatli olalim...

"Farkinda olalim.....

"Ve bir dusunelim bakalim;

"Acaba bizler bugune kadar penceremizden kac kirlangic kovaladik?" *

AYŞEGÜL OCALI

 
Toplam blog
: 23
: 848
Kayıt tarihi
: 23.05.07
 
 

Ben gezmeyi eğlenmeyi öğrenmeyi ve hayata bağlı yaşamayı seven biriyim. Ülkeme ve vatanıma bağlı ve ..