Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Kış uykusu

Kış uykusu
 

Kış uykusuna yattım

içim rahat.

üç maymunum,

bir de ben

yumuşak yumuşak.

 

avuntularımı

beynime yazdım.

sorunları arka lob'a.

maymunumun biri sağır

biri kör, biri lal.

anladım gerek kalmayacak konuşmaya.

 

iki kova kömürüm var.

bazal, metabolizma.

şöyle iki kere çekince

temiz havayı,

yetecek önümüzdeki yıla.

 

kış uykusu,

işte şimdi.

insanoğlu,

nasılsa ölecek değil mi?

değme keyfime zaman

değme keyfime insan.

ben kış uykusunu severim.

bir de maymunları.

görmeyen, duymayan, konuşmayan.
 

 
Toplam blog
: 82
: 6114
Kayıt tarihi
: 20.05.12
 
 

Hukukçu bir anne.  Hayatta her şeyin kontrol edilemeyeceğini zor da olsa öğrendim.  Hayat, kısa b..