Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '11

 
Kategori
İstanbul
 

Kısa mesafe diye hasta müşteriyi almayan taksi şoförünü nerede sallandırmalı?

Kısa mesafe diye hasta müşteriyi almayan taksi şoförünü nerede sallandırmalı?
 

Direksiyonda merkep varsa,kaputun altında kaç beygir olduğu neye yarar?Bu kamyon arkası yazısı daha önce gözünüze

çarpmamış olabilir,ama sözün doğruluğunu size ispat etmek istiyorum şimdi.Geçtiğimiz salı günü sabah 09.00'da sinir

sıkışması sebebiyle yürümekte zorlanan annemle birlikte iki sokak ilerideki hastaneye gitmek üzere evden çıktık.Apartman

görevlimiz bize yardım için bir taksi durdurdu ve yakındaki bir hastaneye gideceğimizi ve annemin yürümekte zorlandığını

söyledi.Direksiyonda oturan ve adına şoför denen mahlukat ne yaptı dersiniz?Fırladığı gibi gitti.Oysa ki gittiği yön,bizim

gideceğimiz yöndü.Plakasını almak aklıma gelmedi o an,çünkü annemi tutuyordum.Sadece taksinin ait olduğu firma ve

semti görebildim.Hadi buyurun şikayet edelim...Kimi kime?

Dün hastane,ders,tiyatro koşuşturmam esnasında tam 5 kez taksiye bindim ve hepsi birbirinden kibar şoförlerle yolculuk

ettim.Ama hala o günkü kara vicdanlı mahlukatı unutamıyorum.

Geçen gün gazetede,Japonya'da taksiye binen bir Türkten bahsediyordu.İnerken taksimetredeki ücretin tamamını ödediği

halde,şoför adama bir yenini geri uzatmış ve özür dilemiş.O da 'neden' diye sorunca,-sizi uzun yoldan getirdim,bu mesafenin

gerçek ederi bu kadar demiş,ahahaha,değil siz ,torununuzun torunu bile bu ülkede böyle birşey göremez sanıyorum.

İşin özeti;kısa mesafe diye müşteri almayan taksi şoförlerine savaş ilan ediyorum.Gazam mübarek olsun.Nokta.

Mehtap Dalayman

 
Toplam blog
: 68
: 4043
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

İ.Ü.Alman filolojisi mezunuyum. İlle de sanatsal faaliyet diyorum...