Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '20

 
Kategori
Özel Günler
 

Kısa tatil

Kısa tatil. Perşembe günü maske mesafe ve temizlik kurallarına uyarak deniz keyfi yaptık. Zaten benim yüzdüğüm yerede herkes gelemez.

Cuma günü Akhisar otobüsüne bindim. Ben çantamı hazırlamışım Hes kodu falan ama kimse Hes kodu falan sormadı. On beş lira para aldı. Birde demez mi yanına birisi otura bilimi dedi bende otursun dedim.

Denetim falanda yok zaten. Kısa yolculuktan sonra Akhisar’a indim. Birde ne göreyim kaldırımda sarı çizgi hoşuma gitti. Birine sordum köfteciyi oda beni oraya kadar götürdü. Bir güzel karnımı doyurdum. Tam çay söyleyecektim baktım otobüs saati gelmiş.

Hızla arkadaşla otobüse bindim. Otobüs yolculuğum bir belediye otobüsü ve merdivenli ve nereye geldiğimi belirtir sesli uyarı sistemi yok. Bahar restoran salona erken geldim. Oradaki görevliler yemek çay ikram ettiler.

Düğünü beklemeye başladım. Düğün zaten oynayıp zıplamak için değilde daha çok orada yanlarında olmak için gittim. Akrabalarla görüştüm. Beni tanıdın mı müzik var konuşmak zor birde bizim tanıdıklar demez mi beni tanıdın mı neyse düğün bitti. Bahar restorandaki görevlilere yakın ilgilerinden dolayı teşekkür ederim. Bu arada akrabalar niye bizi aramadın dediler bende düğün telaşında birde ben rahatsız etmeyeyim dedim.

Dönüş. Yakup ve arkadaşı beni garaja götürdüler otobüse bindim. Kız senin adın cemilemi cennetmi bizim Yörüklerin türküsüdür bu.

Metro turizm İzmir’e dönüşte kırk lira istemez mi bende on beş ve kırk lira arasında fark olduğunu belirttim. Neyse servise binmek için görevli bana bir bilet verdi. Tamam ver sağol’da Bursa’dan gelen bir bayanın biletini bana niye veriyorsun. Birde bana demez mi cemildi yanlışlıkla Cemile yazmışlar neyse garaja geldim servise bindim gelip akşam güzel bir uyku çektim ama Cemile olarak değil Salih olarak.

İki otobüs dede hiçbir kontrolle karşılaşmadık ne kimlik ne Hes kodu demek ki hastalığı olanlarda elini kolunu sallaya sallaya geziyor lütfen dikkatli olun çünkü hiçbir denetim görmedim siz kendi kendinizi denetleyin.Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..