Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '11

 
Kategori
Blog
 

Kişisel bencillik beyanı

Kişisel bencillik beyanı
 

Sitemden Bir Kesit...


Son zamanlarda bütün yazılarıma aynı şekilde başladığımı fark eden Zeus ve Tilkilerim beni kendimi tekrarlamakla suçladı. Haklıydılar ve sırf bu yüzden daha çok yazmak istedim.  

Bu bir “Kişisel Bencillik Beyanı”dır, küçümseyecek olanlar, sevmeyenler, burun kıvıranlar ve beni ukalalıkla suçlayanlar sağa; beğenenler, takdir ve içten içe gıpta edenler, hafiften gurur duyanlar ise sola sıraya geçsin. Çiçekler mi? Lütfen ofisime yollayın!  

Daha önce de yazmıştım. 24.09.2006’dan beri yani 5 yıldır burada, 14 yıldır kağıt üzerinde ve son bir yıldır da bazı internet sitelerinde yazmaktayım. Henüz adıma “yazar” denemiyor. Bunun için daha çok harf yazmam ve üstüne çok okumam gerektiğini biliyorum. Şu da var ki “sıradan” da değilim.  

Beyanıma konu olansa artık daha “bencilleşmem”. Çünkü kendime ait, benim kontrolümde, editör onayı beklemediğim, acaba yasak şeyler mi yazdım demediğim, gerekirse kalemime ne gelirse sayabileceğim bir blog sitem var. Henüz yeni olan sitemin adı, “Tilkinin İni”. Ulaşabileceğiniz link ise http://nonethelessh.blogspot.com/ olmakla birlikte bulacaklarınız umduğunuzdan fazlası olacaktır. Hatta sloganım da şu: “Tilkinin İni aydınlıktır! Tıpkı içiniz gibi!” .  

Eğer kendinize “güveniyorsanız” takipçim olun. Yok, ben zaten sağ tarafta sıraya girdim diyorsanız da ne diyebilirim ki kaybettiklerinize yanın…  

Saygılar efendim…  

 
Toplam blog
: 58
: 883
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Tuti mucize-i guyem ne desem laf değil, çerh ile söyleşemem ayinesi saf değil! Ne acayip... ..