Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

02 Ekim '10

 
Kategori
Kitap
 

Kitap okumak güzeldir

Kitap okumak güzeldir
 

internet alıntı


Merhabalar,

Bu günkü konumuz: Kitap okumak

Ben kitap okumayı ilk okuldan beri çok fazla seviyorum.
Bu güne kadar okuduğum kitaplarını sayısını bilmiyorum ama bir kütüphane dolusu desem az mı kalır bilmiyorum.

Bana kitap okumayı seviyor musunuz diyen herkese gülerek ve severek EVET diyorum.

Kitap okumak bir becerimidir?

Evet mi desem hayır mı desem bilemedim.

Bana göre her insan kitap okumalıdır.

Kitabın türü önemli değil zevk aldığı her tür kitabı okumalıdır insan, bu çok güzel bir beceridir.

Bazı insanlar tanıdım, kitap okurken çok sıkıldıklarını söylüyorlar, bazıları gözlerinin çok yorulduğunu söylüyorlar, bazıları kitapların kalın oluşundan şikayet ediyorlar, bazıları da kitap okumak yerine başka şeyler yapmayı tercih ediyorlar.

Hepsine saygım sonsuz tabi ki,

Ben kitap okurken hiç ama hiç sıkılmıyorum, tam tersine kitaptaki konuya o kadar çok dalıyorum ki sanki kendimi kitaptaki okuduğum biri gibi bile hissedebiliyorum.

Kitap okurken ablam seslenince adeta kitaptan kopuyorum ve kitabın içinden çıkıyorum.

Kitap ne kadar kalın ve konusu ne kadar güzelse o kadar çok zevk alıyorum.


Bana bir tam gün kitap oku deseler okurum ancak gözlerimi biraz dinlendirecek zaman verirlerse çok daha sağlıklı kitap okurum.

İnşallah gözlerim fazla bozulmaz, şu anda gözlük kullanıyorum, bunu hepiniz biliyorsunuz,

Gözlük numaram miyop 3, 5 henüz okuma da bir zorluk çekmiyorum ama bir saatten fazla okursam gözlerimi dinlendirmem gerekiyor.

Kitap okumak benim hayat felsefem olmazsa olmazlarımdan,

Herkes kitap okusun, herkes kitabı sevsin, kitap okumak güzeldir, tıpkı sevmek güzeldir gibi,

Bu gün neden bu kitapla ilgili yazımı yazdım, vallahi bende bilmiyorum içimden öyle geldi ve sizlerle paylaşmak istedim.

Hepinize bol okumalı günler dilerim.

Sevgiler,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...