Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '09

 
Kategori
Kitap
 

Kitap ve roman özetleri

Kitap ve roman özetleri
 

Kitap Kurdu


Sadece öğrenciler değil merak eden herkes artık Türk ve dünya edebiyatından binlerce kitabın Türkçe özetlerine, kitap yazarları hakkında bilgilere ücretsiz olarak erişebilecekler. http://www.sinavlartr.com/ ülkemizdeki kitap okuma oranının düşüklüğünden yola çıkarak, insanları kitaplar hakkında bilgilendirmek ve meraklarını çekerek kitap okumaya teşvik etmek adına başlattığı bu hizmet benim gibi kitap okumaya vakit bulamayan veya üşenenler için çok iyi olmuş. Sitede ayrıca türkiyede yapılan sınavlar hakkında detaylı içerik , bilgiler deneme sınavları, sınav sonuçları için bölümlerde bulunmakta.

Şahsen ben kitap okumaya fazla vakit ayıramıyorum en azından genel kültürümü geliştirmek adına bu sitede bulunan kitap özetlerine göz atma fırsatı buldum.

Özetler gerçekten çok kısa ve öz hazırlanmış adı üstünde özet genelde bir sayfayı geçmiyor. Uzun zamandır adını duyduğum ama ne yazıkki bir türlü okumaya fırsat bulamadığım "Mai ve siyah" isimli kitabın özetini şöyle bi gözden geçirdim. Kitap gerçekten etkileyici ve sürükleyici olacağına inandığım bir konuya sahip. En azından özeti bu fikre kapılmamı sağladı. İnanırmısınız en kısa sürede bu kitabı edinmeyi düşünüyorum. İşin güzel tarafı gerçekten bir kitap kültürü edinmek adına kitabı yazan yazarın diğer kitaplarınında bir listesi mevcut. Eğer aynı tarzdan etkilendiyseniz benim gibi yazarın diğer kitaplarına da ulaşmanız mümkün.

Aslında işin trajı komik tarafı aynı sitede bu kitabın sesli bir özet versiyonunuda buldum eğer okumak hoşunuza gitmiyor bari çalışırken dinlesemde olur diyorsanız, bir çok kitabın sesli özetleride mevcut. Aslında site kitap okuma kültürü olmayan biz türk halkı için biçilmiş kaftan okumayacaksan dinle bari diyor. Gerçekten takdir ettim herkese tavsiye ederim.

 
Toplam blog
: 7
: 1020
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

Kişisel Bilgiler: Doğum Yılı : 18.10.1989Doğum Yeri : İstanbulMedeni Durumu: BekarYabancı Dili : İn..