Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '08

 
Kategori
Güncel
 

Kıyamet kopmayacak ve Türkiye(m) kazanacak!..

Kıyamet kopmayacak ve Türkiye(m) kazanacak!..
 

Demokrasimiz Kazanacak...


05.07.2008 Cumartesi günü Milliyet Blog'ta yayınlanan yazımın bşlığı; "AKP Kapatılmayacak!!!..." idi. Lütfen kimse yanlış anlamasın, bu yazıyı; "Nasıl bildim ama!.." veya "Ben söylemiştim!.." şeklinde şişinmek için kaleme almıyorum.

İlk üç paragrafı; ''AKP'nin kapatılmasını, ellerini oğuştura oğuştura bekleyenler olduğu gibi, parti kapatmanın artık son bulmasını söyleyenler de çok.

Bu hususta çok şey söylendi, çok şey yazıldı-çizildi.

Bir şey, söylenmediğini (yine de, ''söylenmedi'' diyemem, çünkü bütün basını takip edebilme imkânım yok. Ama sâdece...) iddia edebilirim... O da şu: Bu, yazan çizenlerin en az % 99'u AKP'nin kapatılacağını söylüyor ya, ben de; "AKP kapatılmıyacak!.." diyorum...'' şeklinde olan yazım'a 7.paragrafta; ''Taâ baştan beri ben, AKP'nin kapatılmayacağına inanıyordum. Şimdi bu inancım daha da kavi...'' diyerek devam etmiştim.

Ben, müneccim olmadığıma göre, elbette ki böyle bir iddiada bulunuyorsam eğer, elimde, bu iddialarıma dayanak teşkil eden mutlaka birtakım argümanlar olmalıydı.

Tabii ki vardı...

Bunları ''O gün'' sölemedim, bugün de söyleme gereği duymuyorum.

Eğer, çok ihtiyaç hâsıl olursa belki bir gün de bununla alâkalı yazabilirim.

Benim, ''AKP Kapatılmayacağını'' bilmemin, bana göre hiç bir ehemmiyeti yok.

En ehemmiyetli olan şey: DEMOKRASİMİZ ve MİLLETİMİZ KAZANDI...

Yarın ki gazetelerde, seyreyleyin siz gümbürtüyü.

Anayasa Mahkemesi Üyesi Sayın Osman Paksüt'ün; ''Karar açıklandığında, kıyamet kopacak!..'' dediği, bu olsa gerek.

Ben inanıyorum ve görüyorum ki; bir sürü olumsuzluğa ve eleştirilerimize rağmen, ''artık dişlilerin çarkları farklı dönüyor.''

Türkiye(m) için her şey, çok daha farklı olacağa benziyor...

Hadi bakalım hayırlısı...

Sağlık ve Muhabbetle...

Bektaş Azizoğlu
30.07.2008, çarşamba
Üsküdar-İSTANBUL

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..