Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '17

 
Kategori
Aile
 

Kızıma Yılbaşı Mesajim

Kızım Pınar’a  2018 Yılbaşı İçin Mesaj:

“Yalnız biz biliriz sevmeyi,                                                                                                                   Hasret yalnız bizde güzeldir.”

Bu güne dek, nice nice şiirler, denemeler, yazılar yazdım; kitaplar kaleme aldım, resimler yaptım. Çiçekler ve öğrenciler yetiştirdim. Tümünü de çok severek ürettim. Yine de benim en güzel şiirim, en anlamlı yazım, gün ışığı altında en ışıltılı çiçeğim sensin. Sen benim ‘mısra-ı berceste’msin, şaheserimsin. Ve beni en iyi anlayan arkadaşımsın, en iyi, en vicdanlı yoldaşlarımdan birisin.

“Eğer maksut eser ise mısra-ı berceste yeter.” demiş şair.

Daha ne söyleyeyim ki?..

Bütün ömrünü güzelliklere, barışa, adalete, özgürlüğe, emeğe, devrime ve sana adamış olan baban.  

***********                                                                                                       

Pınar’dan Gelen Mesaj:

Babam, yaşama ustam, ne kadar uzağımda olursan ol varlığından güç aldığım...

Defalarca defalarca okudum yazdıklarını, ondan gecikti yanıtım. Yine başardın gözlerimi ıslatmayı. Sözün bittiği yerdeyim, yanımda olsaydın sadece susar gözlerine bakardım hissettiklerimi anlaman için.  Gerçi sen görmesen de bilirsin yüreğimi. Senin arkadaşın olmanın, yoldaşın olmanın, kızın olmanın benim için ne anlama geldiğini, senin gösterdiğin yolda attığım her adımdan, tökezlesem de düşsem de vazgeçmeyişimden bilirsin.

Nice senelere babacığım, hep birlikte sağlıkla, barışla, umutla...

 

 
Toplam blog
: 56
: 599
Kayıt tarihi
: 08.03.11
 
 

1948’de Tokat’ın Reşadiye ilçesine bağlı Bereketli köyünde doğdum. İlkokulu köyümde, ortaokulu Reşad..