Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Kızlar küstü akşamı zamanın

Kızlar küstü akşamı zamanın
 

Fotoğraf Charlotte ChurchMilliyet'ten


Kırmızı çarpıya sürdüm mausu

Tık, üfledim

Ölmedim ya

Çıtkırıldım

Darıldım

Kızlar küstü akşamında zamanın

Rakıya buz kattım

Vurdum

Vuruldum

Oh dedim, ölmedim ya

Bu kadar

Bu kadar, basit, hayat

İki kere iki dört eder

Karmaşık denklem gibi düşünmeyeceksin

İki kere iki dört eder, yok ki ötesi

Büyütmüşüm.

Kırmızının göbeğinde

Beyaz x’e sürdüm mausu

Yalancıktan

Dost yüzlü gülüşü sanal duvarlarında

Duvarlarında ekolandı sanalın

Buza su

Rakıya buz kattım

Aramıyacaksın

Sormayacaksın

Bu saatten sonra

Özrü yok kabahatin

Kabahati mi, hiç!

Yeniye vurdum yalandan

Buza su kattım

Suya rakı

Ben büyütmüşüm

Matematik bil miyorsun

Yorum yaz mıyorsun

Ne suda balık

Ne balıkta susun!

Bu kadar basit hayat

Çıtkırıldım

Darıldım

Kızlar küstü akşamında zamanın

Aynaya baktım

O kadar

Vurdum ki yeniye

Buz kattım suya

Rakıya buz

Üfledim mausu

İki kere iki dört , yokmuş ötesi

Ankara 27/03/2008 N: Tüfekçi

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..