Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '09

 
Kategori
Burs / Staj
 

Kızlar okursa ülkemiz kalkınır

Kızlar okursa ülkemiz kalkınır
 

Eğitimli insanımız


KURU KURU RAHMET NEYE YARAR

Türkan hocaya rahmet dilemek, onun açtığı yolu daha da genişletmektir.

Kız çocuklarını okutun ki ülkemiz kalkınsın!

Doğu illerimizde yaşamakta olan bir yazar, şair ve de orada baya iyi bir makamı işgal eden bir zat var.

Bu kişinin bir gün bana yazdığı edebiyat konusundaki eleştiri beni hayretlere düşürmüştü.

"Ne olacak senin hayatın yok ki, yaşamın boyunca bir erkeğin gölgesine ve himayesine muhtaçsın" gibi bir laf etmişti.

Bu seviyeye gelmiş bir erkekden böyle bir cümleyi duymak beni hırsımdan ağlatmıştı. Yazıklar olsun bu zihniyete diye düşünürken;

Prf.Dr.TÜRKAN SAYLAN ın ne kadar zor ve tehlikeli bir platformda yürümeye gayret ettiğine bir kez daha HAYRETLER İÇİNDE şait olmuştum.

Ama son olarak medyaya yansıyan baskın olayından sonra ise "Aydın kadınların bu konuyu (Kızların okuması)topyekün ele almaları gerektiğine ve kızları okutma konusunda seferberlik ilan etmeleri şart olduğuna inandım". Bu konuda elimizden ne geliyorsa topyekün yapmalıyız. Zannederim benim gibi düşünenleri, ÇYDD ne yapılan baskın, biraz daha ileri itmiştir . Herkes aynı şeyi düşünerek maddi yardımları ile düşüncelerinin kızlardan yana olduğunu desteklemişlerdir.

Yani halk ülke olarak ilerleyelim derken, halkı idare edenler bu yola diken sermekte devam etmekteler. Ülkesinin topyekün kalkınmasını isteyen insanlar lütfen bu konuda ne yapalım demesinler. Ellerinden geldiğince daha fazla "okula muhtaç" çocuk okutmaya baksınlar.

Öğrenci yurdu yaptırsınlar, okul yaptırsınlar, Yurtlarda ve okullarda gönüllü çalışsınlar veya maaşını vererek insan çalıştırsınlar. Öğrencilerin barınma ihtiyacını karşılasınlar.
YAPACAK ÇOK İŞİMİZ VAR

 
Toplam blog
: 56
: 661
Kayıt tarihi
: 24.02.08
 
 

Emekli, 19 mayıs ..